خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسرائیل به حامیان عربستان در حمله به یمن پیوست

به گزارش ادیان نیوز، شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی با صراحت از وجود یک مشارکت راهبردی میان رژیم صهیونیستی و عربستان علیه محور مقاومت سخن گفت و نشریه عبری “یدیعوت احرنوت” نیز ضمن آرزوی موفقیت برای عربستان، تاکید کرد که دخالت این کشور در یمن خبر خوشحال کننده ای برای اسرائیل بود.
یک کارشناس صهیونیست نیز در مصاحبه با شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت مشخص است که ما با عربستان به عنوان مخالف ایران منافع مشترکی داریم زیرا این کشور یک تهدید راهبردی محسوب می شود و محور ایران، سوریه و حزب الله بزرگ ترین مشکل اسرائیل است.
یک مستشرق صهیونیست نیز گفته است که کشورهای موسوم به کشورهای اعتدال عربی اهمیتی به قضیه فلسطین نمی دهند زیرا برای مقابله با ایران به اسرائیل نیاز دارند و همین کشورها نقش واسطه میان اسرائیل و اروپا را بازی می کنند.
وی افزود: اسرائیل برای تاثیر گذاری روی مواضع غرب از عربستان کمک می گیرد و عربستان و هم پیمانهایش هم در مقابل به طور پنهانی با اسرائیل همکاری می کند.
نشریه “یدیعوت احرنوت” ضمن انعکاس نگرانی صهیونیست ها از سیطره انصارالله بر باب المندب به هدف انتقال سلاح به غزه، از تاکید مسوولان سعودی بر سرنوشت مشترک با تل اویو علیه محور مقاومت خبر داد.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.