خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اتهام‌زنی ضدانقلاب به یکدیگر !

 به گزارش ادیان نیوز، عناصر و گروه‌های مختلف ضدانقلاب از هر فرصتی برای حمله و تضعیف یکدیگر استفاده می‌کنند.
«مه‌لقا فخرآور» خواهرزاده «رضا میرپنج» و خواهر «امیرعباس فخرآور» ضدانقلاب صهیونیست، در صفحه فیسبوکش با اشاره به مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی‌ایران و گروه ۵+۱ ، به حضور برخی از عناصر اپوزسیون جمهوری اسلامی‌در حاشیه این مذاکرات واکنش نشان داد و آنها را “لابیست‌های جمهوری اسلامی” نامید که در ظاهر خود را مخالف جمهوری اسلامی‌معرفی می‌کنند!
این ضدانقلاب سلطنت‌طلب مقیم پاریس، با الفاظی بی‌ادبانه در صفحه فیسبوکش نوشت: “تیم کره الاغ ، تیرتا پارسی پا به پای تیم ظریف در مذاکرات دیگه لازم نیست خیلی به خودمان زحمت بدیم تا یکسری کثافتکاریها را افشا کنیم. اینقدر وقیح شدند که خودشان خودشان را افشا میکنند.”

تصویر از صفحه فیسبوک «مه‌لقا فخرآور»
«تریتا پارسی» رئیس کنونی «شورای ملی ایرانیان آمریکا» (نایاک) نزدیک به وزارت امور خارجه آمریکا است. مازیار بهاری هم یکی از اعضای این شورا است.
«تریتا پارسی» فردی زرتشتی است که پس از انقلاب اسلامی‌به همراه خانواده از ایران خارج شد و اکنون دارای تابعیت آمریکایی است. پارسی پس از انتخابات سال ۸۸ از فتنه و فتنه‌گران حمایت کرد و همواره در جهت تعضیف جمهوری اسلامی‌تلاش نموده است.
در سالهای اخیر برخی از عناصر ضدانقلاب «تریتا پارسی» را به عنوان لابی جمهوری اسلامی‌در آمریکا معرفی می‌کنند که وی این ادعا را رد و دلیل انتشار اینگونه شایعات را تلاش مخالفان او (سلطنت‌طلب‌ها و کمونیست‌ها) برای تضعیف و تخریبش دانسته است.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.