خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فارن‌پالیسی: تحلیلگران با پیش‌بینی رهبر ایران درباره شکست عربستان موافقند

به گزارش ادیان نیوز، نشریه فارن‌پالیسی در تحلیلی نوشت تحلیل‌گران مستقل با پیش‌بینی آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر عالی ایران درباره شکست نظامی عربستان در یمن موافقند.
این نشریه آمریکایی پس از نقل مستقیم بخشی از بیانات روز پنجشنبه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره دلایل شکست نظامی عربستان در یمن به موافقت تحلیلگران مستقل با این اظهارات اشاره کرد.
رهبر انقلاب روز پنحشنبه در دیدار جمعی از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بیت علیهم السلام تأکید کردند: “یقیناً سعودی‌ها در این مسئله خسارت و ضرر خواهند کرد و به هیچ وجه پیروز نخواهند شد.”
حضرت آیت الله خامنه‌ای درخصوص دلیل پیش بینی شکست سعودی‌ها گفتند: “دلیل این پیش بینی واضح است، زیرا توانایی نظامی صهیونیست‌ها چندین برابر سعودی‌ها و منطقه غزه نیز یک منطقه کوچک بود، اما آنها نتوانستند موفق شوند، در حالی که یمن، کشوری پهناور و با جمعیت ده‌ها میلیونی است.”
رهبر انقلاب تأکید کردند: “سعودی‌ها در این ماجرا قطعاً ضربه خواهند خورد و بینی آنها  به خاک مالیده خواهد شد.”
نشریه فارن‌پالیسی از قول “المسلمی”، یکی از محققان مدعو در اندیشکده کارنگی می‌نویسد: “روزگاری که بتوان اداره یمن را به دست یک نفری سپرد که بتوان با او وارد معامله شد و در عین حال انتظار مراقبت از اوضاع از او داشت، به سرآمده است. این (حمله به یمن) می‌تواند به ویتنام آنها تبدیل شود.”
منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.