خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خزان «معصی علی‌نژاد» در بهار طبیعت

ادیان نیوز: مدیر کمپین ضدفرهنگی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» در فیسبوک، در ماه‌های گذشته به‌سبب ناکامی‌این کمپین با ناامیدی و افسردگی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند.
با آنکه وی ماه گذشته در اقدامی‌کاملا سیاسی، به‌سبب مخالفت با قانون حجاب اسلامی‌در ایران، از سوی موسسه‌ای صهیونیستی در سوییس جایزه هنگفتی دریافت کرد، اما هنوز نشانه‌های افسردگی و شکست در نوشته‌هایش مشخص است.
«مسیح علی‌نژاد» با وجود جوائز متعدد نهادهای وابسته به دولت‌های غربی و صهیونیستی، و حمایت‌های بی‌دریغ امدیر اجرایی فیسبوک گسترده رسانه‌های دیداری و نوشتاری غربی، هنوز هم در مسیر رسیدن به اهدافش موفق نبوده است.
این خبرنگار ضدانقلاب که اکثراً خود را با عنوان «خبرنگار مستقل» معرفی می‌کند، در ماه‌های اخیر، پس از کاهش چشمگیر مخاطبین کمپین ضدفرهنگی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران»، به بی‌توجهی زنان و دختران ایرانی به این کمپین اذعان نمود و چندی‌پیش اعتراف کرد که در راه رسیدن به اهدافش شکست خورده است.
این روزها حتی فعالیت علی‌نژاد در صفحه‌های فیسبوکش نیز کاهش چشمگیری یافته و هرازگاهی با انتشار متنی تلاش می‌کند ابراز وجود و اعلام حیات کند.
«مسیح علی‌نژاد» در مواقعی که احساس می‌کند با کاهش اقبال مخاطبین مواجه شده، با انتشار مطالب احساسی و شخصی، تلاش می‌کند توجه مخاطبین را بار دیگر به خود جلب کند. وی در این باره زحمت نوشتن متنی جدید به خود نمی‌دهد، بلکه مطالب قدیمی‌را بازنشر می‌کند.
علی‌نژاد در کمتر از ۲ سال اخیر ۶ بار متنی احساسی درباره مادرش را با تغییرات محدودی بازنشر نموده تا با مظلوم‌نمایی و گدایی لایک ترحم مخاطبین از دست‌رفته را بازیابد.

تصویر از صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد»

تصویر از صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد»

تصویر از صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد»

تصویر از صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد»

تصویر از صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد»

تصویر از صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد»

برخی از کاربران صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد» پس از انتشار مطالب تکراری در ماه‌های اخیر، از وی درباره مدیریت صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی پرسیده‌اند که بی‌جواب مانده است. بعضی مخاطبین صفحه فیسبوک وی، از اداره شدن این صفحات توسط افرادی غیر از او خبر داده‌اند.
به نظر می‌رسد دوره «مسیح علی‌نژاد» هم به انتهای خود رسیده و در فصل بهار طبیعت، دوران خزان خود را طی می‌کند.
بعید نیست تا چند وقت دیگر وی به مانند بسیاری از عناصر ضد انقلاب که بازیچه دست دستگاه‌های جاسوسی و امنیتی غربی شده و پس از پایان کارایی‌شان دور انداخته شدند، به زباله‌دان تاریخ فرستاده شود.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.