خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

روحانی تقلبی شیعه: جهاد علیه حوثی ها واجب است

به گزارش ادیان نیوز، سید محمد الحسینی روحانی تقلبی شیعه دبیر کل مرکز موسوم به “شورای اسلامی عربی لبنان” طی مصاحبه‌ای گفت که جهاد علیه انقلابی های حوثی واجب است. حوثی ها علیه حکومت مشروع کشور یمن دست به شورش و کودتا زدند، برای دفع آن‌ها جهاد امری واجب است.
وی در مصاحبه با روزنامه لبنانی الرای گفت: ” برای از بین بردن فساد فی‌الارض و ناامنی از دنیای عرب، جنگ فرض است و این برای جهان اسلام فریضه‌ای اجتماعی و ملی برای همه اعضای این جامعه است”.
وی افزود: “زمانی که کشورهای خلیج علیه حوثی ها وارد عمل شده‌اند اتحاد بی‌نهایت امری ضروری است تا بتوان حکومت شرعی و قانونی یمن دوباره برقرار کرد تا آن دولت بتواند امنیت را به کشور بازگرداند”.
ناگفته نماند اصالت الحسینی از منطقه شمیساط لبنان است و به سبب رفتارهای غیر معقول و نامناسبش از سوی خانواده طرد شده است و خانواده او هم اکنون در منطقه الغبیری زندگی می کنند. نکته جالب اینجا است که او مدتی در حزب الله لبنان عضویت داشت اما همان انحرافات فکری نیز باعث شد تا دبیر کل حزب الله شخصاً او را از این حزب اخراج کند.
این فرد ۳۴ ساله لبنانی بعد از اخراج از حزب در عین حال که از مخالفان سرسخت حزب الله لبنان می باشد از طرفداران منافقین- که دشمنی آشکار با حزب الله لبنان دارند – نیز می باشد ودرحمایت از منافقین تاکنون موضع گیری هایی داشته است.
این سخنان الحسینی تنها چندی پس از فرمایشات سید حسن نصرالله در حمایت از حوثی ها و مردم یمن صورت گرفته است
منبع: اویس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.