خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شکست رژیم آل سعود قطعی است

به گزارش ادیان نیوز، استاد حسین انصاریان از اساتید حوزه علمیه قم پیامی را خطاب به مسلمانان یمن صادر کرد.

حجت الاسلام انصاریان در این پیام با اشاره به سابقه رژیم آل سعود در خدمت به استکبار، شکست رژیم آل سعود و پیروزی مسلمانان یمن را قطعی دانست و افزود: این مسئله‌ای است که تاریخ مظلومان و ظالمان ثابت کرده است.

استاد انصاریان جنگ یمن

مشروح پیام استاد انصاریان به شرح ذیل است:

بیش از سیصد سال است دنیای اسلام دچار گرگان استعمارگری است که معادن سرشار آنان را غارت کرده، و خون هزاران نفر مرد و زن و کودک را ظالمانه ریخته، و متاسفانه دولت‌های مناطق مسلمان نشین به جای بیرون راندن استعمارگران و توجه به ملت‌های خود، به شدت از عوامل سرسپرده استعمار، و نوکران بی جیره و مواجب آنان، برای غارت ثروت بی‌کران ملت‌های مسلمان و کشتار بی‌گناهان بوده‌اند.

رشته استعمارگری از گرگ پیر استعمار انگلستان و فرانسه و بلژیک شروع، و نزدیک به دو قرن است به چنگال بسیار خطرناک و بی‌رحم آمریکا افتاده است. جنایات آمریکا که یکی از آنها حفظ حکومت غاصب، دزد، آدمکش اسرائیل در منطقه خاورمیانه است قابل شمارش نیست. از عوامل بسیار خطرناک آمریکا حکومت آل سعود است که پس از ضعف انگلیس در دامن آمریکا قرار گرفت و در نوکری و سرسپردگی پرورش شدید یافت.

آل سعود، طبق مدارک متقن و مستند، در نسل‌های گذشته خود جزء یهودیان خیبرند، که مستندات و کتاب‌های چاپ شده در این زمینه را پیش از انتشار در دنیای اسلام با هزینه گزاف جمع کردند. اینان براساس مستندات قطعی و یقینی، هم زمینه ساز تشکیل حکومت اسرائیل بوسیله پدر و جدشان عبدالعزیز آل سعودند، و هم در همه امور از ابتدای امر هم‌پیمان با اسرائیل بودند.

آئینشان که معروف به آئین وهابیت است، مبتنی بر کتاب‌های ابن‌تیمیه است که بسیاری از علمای اهل سنت به کفر او فتوا داده‌اند. این تربیت شدگان انگلیس و صهیونیست و آمریکا و ابن‌تیمیه و محمدبن عبدالوهاب مردمی بسیار خشن، بی‌رحم، پرمدعا، فاسدالاخلاق، غارتگر معادن زرخیز عربستان و دشمن سرسخت همه طوایف مسلمین اعم از سنی و شیعه و سایر فرق هستند و قطعاً اگر فرصت یابند، براساس مکتب شیطان پرستی و فرمانبری از آمریکا و اسرائیل، خانه کعبه و حرم رسول بزرگ اسلام(ص) را ویران و با خاک یکسان خواهند کرد و همه آثار اسلامی را در عربستان و هر کشور اسلامی تخریب می‌کنند. اینان با همه آزادی خواهان و ملت‌هایی که می خواهند سرنوشتشان به دست خودشان باشد و در سایه بیداری اسلامی قرار گرفته‌اند به شدت دشمن‌اند. همه مسائل ذکر شده امروز در حملات دد منشانه و بی‌رحمانه و به قول رهبر معظم انقلاب وحشی‌گرانه آنان نسبت به مردم آزادی خواه و مسلمان یمن مشاهده شود. ملت بیدار و بابصیرت و آگاه یمن از نظر آل سعود خبیث جرمی و گناهی جز ایمان، عمل صالح و آزادی‌خواهی ندارند (و مانقموا منهم الا ان یومنوا بالله العزیز الحمید)  « سوره بروج – آیه ۸ »

به این جرم مانند اصحاب اخدود که بندگان مومن الهی بودند باید کودکان از شیرخواره یا کودک در کلاس درس، جوانان، مردان، کهنسالان، زنان پیر و جوان در آتش بمب‌باران شبانه روزی این یهودیان بی‌رحم و وهابی‌های کافر و دشمنان خدا و انبیائ و قرآن بسوزند و در کنار آن جنایات، از برکت پرداخت پول نفت به سازمان‌های بین‌المللی آن سازمان‌ها هم سکوت کنند، و سخنی از حقوق بشر به میان نیاورند و قطعنامه‌ای هم بر ضد شان صادر نگردد.

شما ای مردم پاک طینت و مسلمان یمن! شما ای آزادی‌خواهان با کرامت! شما ای بپا خواستگان برای خدا و نجات کشورتان از چنگال استعمارگران و عوامل وابسته به آنان به سرکردگی منصورهای جانی و بی‌رحم و القاعده و داعش! یقین داشته باشید که خداوند و بندگان مومن او، در همه جای جهان پشتیبان شما و یار شما هستند و شکست دشمن خونخوار شما یعنی آل سعود بی‌رحم حتمی و پیروزی شما قطعی است و این مسئله‌ای است که تاریخ مظلومان و ظالمان ثابت کرده است.

ما ملت ایران، در مجالس حسینی و مساجد و هنگام قرائت دعا به یاد شما هستیم و از خداوند متعال مصرانه و متضرعانه پیروزی شما را خواهانیم.

قم – ۲۱ جمادی‌الثانی ۱۴۳۶ هجری برابر ۲۲/۱/۱۳۹۴ شمسی

خادم قرآن و اهل بیت
حسین انصاریان
منبع : ابنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.