خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بوسه جنجالی در فینال جام جهانی زنان و اعتصاب در کلیسا

مادر لوئیس روبیالس «رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا»، در حمایت از بوسه جنجالی پسرش در کلیسای زادگاهش دست به اعتصاب غذایی زد.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “اندیپندنت” لوئیس روبیالس در جریان مراسم اهدای جوایز پس از فینال جام جهانی فوتبال زنان در سیدنی استرالیا، اقدام به بوسیدن لبان “جنیفر هرموسو فوئنس”، مهاجم تیم فوتبال زنان اسپانیا کرد.

اقدام بوسه جنجالی پسر با موجی از واکنش های منفی روبرو شد و لوئیس روبیالس از سمتش تعلیق شد.

“آنجلس بجار”، مادر لوئیس روبیالس، در پیامی به یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی گفت حاضر است به خاطر عدالت جان بدهد چون پسرش انسان شایسته ای ست و تعلیق او از سمتش و درخواست ها برای استعفایش غیرعادلانه می باشد.

عمه روبیالس نیز به اعتصاب غذایی مادر در کلیسای واقع در موتریل اسپانیا پیوست تا به رفتاری که با رئیس فدراسیون فوتبال شده اعتراض نماید.

به نظر می رسد این اعتصاب غذایی به یک اعتراض خانوادگی تبدیل شده است.

فینال+جام+جهانی+فوتبال+زنان
ونسا رویز، پسر عموی روبیالس، نیز در خارج از کلیسا به خبرنگاران گفت مادر روبیالس یک زن با ایمان است که همواره به خدا پناه می برد.

خانواده روبیالس از کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا می خواهند واقعیت را فاش کند و بگوید که بوسه از روی اجبار نبوده است.

خبر اصلی را اینجا (+) بخوانید.

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.