خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رپورتاژآگهی| ۱۱مورد از بهترین هتل های عراق برای سفرهای مذهبی

با نزدیک شدن به زمان اربعین بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از قیمت بلیط هواپیما اربعین ۱۴۰۲ هستند. علاوه بر خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل نیز از دیگر نکات مهمی است که باید پیش از سفر به عراق به آن توجه داشت. با توجه به تعداد بالای زائران در شهرهای نجف و کربلا، بسیاری از بهترین هتل های عراق در این دو شهر قرار دارند. در این مطلب به بررسی تعدادی از بهترین هتل های عراق پرداخته شد که هر کدام از این هتل‌ها مزایای خاص خود را دارند. اگر شما نیز قصد سفر به کشور عراق در ماه‌های محرم و صفر را دارید، می‌توانید به سادگی از طریق وب سایت utravs.com  بلیط خود را در کم‌ترین زمان و با قیمت مناسب تهیه کنید.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز)، همه ساله در ماه‌های محرم و صفر بسیاری از ایرانیان به کشور عراق سفر می‌کنند. یکی از نکات مهمی که در سفر به عراق باید به آن توجه کرد، انتخاب محل مناسب برای اقامت است. با نزدیک شدن به اربعین حسینی بسیاری از افراد راهنمای پیاده روی اربعین را جست‌وجو می کنند و به بررسی موارد مختلفی از جمله اقامتگاه‌های عراق، رستوران‌ها و امکانات مختلف این کشور می‌پردازند. شما در این مقاله با تعدادی از بهترین هتل های عراق برای سفرهای مذهبی و امکانات آن‌ها آشنا خواهید شد.

هتل قصر الدر نجف

با توجه به تعداد بالای زائرین و مراجعین به کشور عراق در زمان اربعین و اقدام آن‌ها برای خرید بلیط هواپیما به مقصد عراق، این کشور اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی را برای پذیرایی از زائران و مسافران در نظر گرفته است. طبیعتا هر کدام از هتل‌های عراق، از نظر امکانات و ظرفیت با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، به همین دلیل یافتن هتلی که از نظر امکانات در وضعیتی مناسبی قرار داشته باشد، اهمیت بالایی دارد. برای انتخاب بهترین هتل های عراق می‌توان معیارهای مختلفی را مد نظر قرار داد که این موضوع تا حد زیادی به نظر مسافران بستگی دارد.

هتل قصر الدر یکی از مشهورترین هتل‌های عراق نجف است که به دلیل نزدیک بودن به بارگاه ملکوتی امیرالمومنین به عنوان مقصد اول بسیاری از زائران ایرانی شناخته می‌شود. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۸۲ در شهر نجف عراق افتتاح شد. از ویژگی‌های بارز هتل قصر الصدر می‌توان به فاصله کم تا حرم امام علی (۲ دقیقه)، معماری جشم نواز، نزدیکی به رستوران، اتاق‌های بزرگ، کافی شاپ، وای فای رایگان و خدمات استقبال فرودگاه رایگان اشاره کرد.

هتل اغنار نجف

یکی دیگر از مشهورترین هتل های نجف عراق، هتل اغنار است. این هتل ۴ ستاره جزو هتل‌های نسبتا گران عراق محسوب می‌شود و  با ارائه خدمات مناسب و امکانات مطلوب توانسته رضایت حداکثری مسافران خود را بدست بیاورد. فاصله هتل اغنار تا حرم امام علی (ع) حدود ۵ دقیقه بوده و در صورت رزرو هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما تهران نجف یا خرید بلیط از شهرهای دیگر به مقصد نجف، می‌توانید از خدمات استقبال در فرودگاه نیز بهره‌مند شوید. پارکینگ رایگان، اتاق‌های مجهز، امکان کرایه خودرو، کافی شاپ، اینترنت رایگان، تسلط پرسنل به زبان فارسی و خدمات خشکشویی لباس اشاره کرد.

بهترین هتل های عراق

هتل ارض السهله

هتل ارض السهله نجف یکی از هتل‌های نوساز در کشور عراق محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۵ در فاصله ۵۰۰ متری حرم امیر المومنین افتتاح شد. مسافت کم تا حرم حضرت علی، اتاق‌های مجهز، اینترنت رایگان، هزینه اقامت مناسب، پارکینگ رایگان، امکان تبدیل ارز، آسانسور، مسیر رفت و آمد مخصوص افراد معلول و خدمات خشکشویی (غیر رایگان) از جمله مزیت‌های هتل ارض السهله نجف به شمار می‌آید.

هتل کوثر نجف

هتل نوساز کوثر در سال ۱۴۰۰ در شهر نجف کربلا افتتاح شد. این هتل مدرن به عنوان یکی از بهترین هتل های عراق از نظر امکانات به شمار می‌آید. هتل کوثر نیز در زیرمجموعه هتل‌هایی قرار می‌گیرد که فاصله کمی تا حرم حضرت علی (ع) دارند. با توجه به نوساز بودن این هتل، اتاق‌های آن از نظر تمیزی و امکانات در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داشته و علاوه بر آن شما می‌توانید از خدماتی نظیر: وای فای رایگان، آسانسور، سرویس فرنگی، کافی شاپ و رستوران بهره‌مند شوید.

هتل بستان نجف

اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد نجف را دارید و به دنبال هتلی مناسب برای اقامت در عراق هستید، هتل بستان نجف گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌شود. هتل بستان هتلی ۵ ستاره در شهر نجف عراق است که با داشتن ۷ طبقه امکان پذیرش زائران پرشماری را دارد. از لحاظ ظاهری نیز این هتل جزو بهترین هتل های عراق شناخته می‌شود. از مهم‌ترین مزایای این هتل می‌توان به بهره‌مندی از اینترنت رایگان، کافی شاپ، بهره‌مندی از آشپز ایرانی، حمل چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.بهترین هتل های عراق

هتل قصر الضیافه

هتل قصر الضیافه به عنوان یکی از مشهورترین هتل های عراق در کربلا محسوب می‌شود که به دلیل فاصله کم تا حرم حضرت عباس (ع)، در بین زائران از محبوبیت بالایی برخوردار است. فاصله حدودی این هتل تا حرم حضرت عباس حدود ۱ دقیقه و تا مقام امام زمان (عج) حدود ۱۰ دقیقه است. از امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل ریحان کربلا

یکی دیگر از هتل های کربلا هتل ریحان است. این هتل ۵ ستاره جزو هتل‌های بسیار لوکس و گران‌قیمت عراق به شمار می‌آید و برای افرادی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. این هتل دارای بیش از ۱۸۰ اتاق بوده و که شامل اتاق‌های خانوادگی، دو نفره، تک نفره و لوکس می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به: رستوران و کافی شاپ شبانه روزی، حمل بار، تهویه، خدمات پزشکی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاه، سرو صبحانه، خشکشویی و حمام ترکی اشاره کرد. فاصله این هتل تا حرم امام حسین (ع) خدود ۱.۵ کیلومتر است.

هتل بارون کربلا

در ادامه بررسی بهترین هتل های عراق با هتل بارون کربلا آشنا خواهید شد. این هتل ۵ ستاره با معماری مدرن و فضاسازی زیبا در میان نخلستان‌های عراق قرار گرفته است. هتل بارون به عنوان بلندترین ساختمان در شهر کربلا محسوب می‌شود و به دلیل میزبانی از مهمانان بر اساس استانداردهای جهانی، از شهرت بالایی برخوردار است. هتل بارون در فاصله حدود ۱۵ دقیقه تا بین‌الحرمین واقع شده و تسلط کارکنان آن به زبان فارسی از مهم‌ترین مزایای این هتل به شمار می‌آید.

هتل برج الخلیج کربلا

هتل ۳ ستاره برج الخلیج به عنوان یکی از هتل‌های اقتصادی و مناسب در شهر کربلا شناخته می‌شود. این هتل در فاصله حدودا ۶ دقیقه‌ای تا حرم امام حسین (ع) قرار داشته و با بهره‌مندی از اتاق‌های تمیز و امکاناتی نظیر: وای فای رایگان، سرویس فرنگی، آسانسور، رستوران، کافی شاپ و تلوزیون کابلی، گزینه مناسبی برای زائران ایرانی محسوب می‌شود.

هتل کریستال کربلا

از دیگر هتل های عراق می‌توان به هتل کریستال کربلا اشاره کرد. این هتل ۴ ستاره در زیرمجموعه لوکس‌ترین هتل های عراق کربلا به شمار آورد. از مزایای مهم هتل کریستال می‌توان به قیمت رزرو مناسب آن، نسبت به دیگر هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره کربلا اشاره کرد. صبحانه و ناهار در این هتل به صورت بوفه ارائه شده و علاوه بر آن بهره‌مندی از امکاناتی نظیر: اینترنت رایگان، رستوران، آسانسور، تلوزیون کابلی، سرویس فرنگی، تهویه مناسب و اتاق‌های لوکس این هتل را به انتخاب اول بسیاری از زائران ایرانی تبدیل کرده است. فاصله هتل کریستال تا حرم امام حسین حدود ۱ کیلومتر بوده و شما می‌توانید با کم‌تر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به زیارت از بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بپردازید.

هتل برج السفیر کربلا

یکی دیگر از بهترین هتل های عراق هتل برج السفیر کربلا است. این هتل ۴ ستاره با ظاهری لوکس و امکانات مناسب نظر بسیاری از زائران را به خود جلب کرده است. فاصله این هتل تا حرم امام حسین (ع) کم‌تر از یک کیلومتر بوده و شما می‌توانید با حدود ده دقیقه پیاده روی به زیارت از حرم سید الشهدا بپردازید. از مزایای هتل برج السفیر می‌توان به: سرو صبحانه به صورت بوفه، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلوزیون کابلی، سرویس فرنگی و ایرانی و… اشاره کرد.

سخن پایانی

با نزدیک شدن به زمان اربعین بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از قیمت بلیط هواپیما اربعین ۱۴۰۲ هستند. علاوه بر خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل نیز از دیگر نکات مهمی است که باید پیش از سفر به عراق به آن توجه داشت. با توجه به تعداد بالای زائران در شهرهای نجف و کربلا، بسیاری از بهترین هتل های عراق در این دو شهر قرار دارند. در این مطلب به بررسی تعدادی از بهترین هتل های عراق پرداخته شد که هر کدام از این هتل‌ها مزایای خاص خود را دارند. اگر شما نیز قصد سفر به کشور عراق در ماه‌های محرم و صفر را دارید، می‌توانید به سادگی از طریق وب سایت utravs.com  بلیط خود را در کم‌ترین زمان و با قیمت مناسب تهیه کنید.

منبع utravs
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.