خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سری جدید «فرقه‌های سری» آماده‌ی پخش شد

به گزارش ادیان نیوز، اسماعیل حاج حیدری کارگردان مستند “فرقه‌های سری” در خصوص ساخت و پخش سری دوم این مجموعه گفت: این مجموعه به همان شیوه‌ی قبلی با حضور کارشناسان مذهبی و علمی ساخته شده است.

وی ادامه داد: تابحال این مستند از شبکه‌های مختلف سیما، از جمله شبکه ۱، مستند، خبر، چهار، العالم و شبکه‌های استانی پخش شده است.

حاج حیدری افزود: مستند “فرقه‌های سری” به زبان عربی و چندین زبان دیگر نیز دوبله شده است.

کارگردان فرقه‌های سری در مورد هدف عوامل سازنده‌ی این برنامه گفت: سری اول مقدمه‌ی خوبی برای این قسمت بود و هدف ما این است که این برنامه بهتر از سری اول بوده و بتواند مخاطب خودش را پیدا کند.

وی در خصوص سابقه‌ی کاری خود عنوان کرد: سالهاست که کار می‌کنم. در این مدت ۱۲-۱۰ سال، ایده‌ها و طرح‌های زیادی دارم که در فکر انجام آنها هستم و از نهاد‌ها و سازمانهای متعددی تقاضای کمک مالی داشته‌ام تا با کمک آنها بتوانم این طرح را به سرانجام برسانم.

اسماعیل حاج حیدری در پایان اظهار داشت: در کار قبلی سفر به خارج از کشور داشتیم و از آرشیو‌های خارج خرید کردیم. بنابر این اگر از لحاظ مالی تأمین باشیم و در مورد بودجه مشکلی نداشته باشیم می‌توانیم شاهد کارهای بهتری باشیم. چرا که مشکل فعلی و اصلی کمبود بودجه است.
منبع : باشگاه خبرنگاران

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.