خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مراقب ورود جریان تحجر به اعتکاف باشید

به گزارش ادیان نیوز، امام جمعه مشهد در دیدار با مسئولان ستاد برگزاری اعتکاف خراسان رضوی، با بیان آسیب های تحجرگرایی در جامعه  از مجریان مراسم اعتکاف خراسان رضوی خواست نسبت به آسیب‌شناسی اعتکاف اقدام جدی کنند.

آیت‌ا… سید احمد علم‌الهدی با بیان اینکه استکبار با دو لبه تیغ تحجر و جریان سکولار قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد، گفت: در اعتکاف‌ها معمولا جریان‌های سکولار به دلیل تمایل به بی‌دینی و مشخص بودن چهره آن ها، کمتر حضور دارند اما جریان تحجر ویروسی فوق‌العاده کشنده است. وی افزود: بسیاری از متحجران در جریان سفر‌های کربلا، از روحیه تمسک زائران به ولایت سیدالشهدا (ع) سوء استفاده و اندیشه‌های خود را به زائران تزریق می‌کنند. وی ادامه داد: مراقب باشید در جریان اعتکاف‌ و در کنار «حلقه‌های معرفت»، حلقه‌های انحرافی برای جذب معتکفان شکل نگیرد، ضمن اینکه حتما در دانشگاه‌ها رصد کنید تا از این سفره عنایت پروردگار سوء استفاده نشود.

خطیب جمعه مشهد همچنین گفت: از مسئولان ستاد برگزاری مراسم اعتکاف امسال می‌خواهم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که از سال آینده امام جماعت مساجد نیز جزو معتکفان باشد.
منبع : فرقه نیوز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.