خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رساله آیت‌الله جوادی آملی منتشر شد

به گزارش ادیان نیوز، مصطفی امرایی مدیر نشر بین‌المللی اسرا از حضور ۴۰ اثر و ۱۶ عنوان جدید نشر بین‌المللی اسرا در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: رساله عملیه آیت‌الله جوادی آملی جزو آثار جدیدی است که مخاطبان منتظر آن بودند.
وی با اشاره به چاپ دویست و دهم کتاب گرانسنگ مفاتیح‌الحیاه اظهار داشت: از اسفندماه سال گذشته ویرایش دوم مفاتیح‌الحیاه آغاز شده و به دلیل درخواست‌های فراوانی که به خصوص از سوی خواهران وجود داشت، امسال مفاتیح‌الحیاه در قطع کوچکتر، به صورت جیبی و قابل حمل‌تر اما با همان کلیات اولیه تولید شده است که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
مدیر نشر بین‌المللی اسرا ادامه داد: قطع معمولی کتاب مفاتیح‌الحیاه با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان با تخفیف ۱۵ درصدی در نمایشگاه عرضه می‌شود.
امرایی در خصوص تفسیر تسنیم ابراز داشت: مجلدهای ۳۳، ۳۴ و ۳۵ تفسیر تسنیم به عنوان مجلدات جدید این تفسیر در نمایشگاه ارائه می‌شود.
وی گفت: رخداد خوبی هم در راستای گسترش و برون رفت منشورات و اندیشه‌های انقلاب اسلامی در قالب طراحی و ساخت فروشگاه، کتابخانه، کتاب‌خوان و کتاب‌ساز الکترونیکی، به عنوان یک مجموعه نرم افزار متصل به هم و قابل عرصه در کلیه سیستم‌های عامل الکترونیکی شامل Android ,iOS ,windows ,Linux اتفاق افتاده است.
مدیر نشر بین‌المللی اسرا ابراز داشت: از چهار سال گذشته گروه‌های متفاوتی از مهندسین حوزه نرم افزاری را گردهم آوردیم تا بتوان یک سیستم فروش الکترونیک دارای امنیت کامل در لایه‌های مختلف را بومی سازی کرده و به ناشران محترم ایران زمین ارائه دهیم تا بتوانند منشورات مکتوب و چند رسانه‌ای خود را بر بستر این فروشگاه و کتابخانه متصل به آن به مخاطبین داخلی و خارجی عرضه کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به اهمیت این طرح و گفت‌وگوهایی که در این زمینه با مشاور و معاونین وزارت ارشاد به عمل آمده بتوان در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران که از ۱۶ لغایت ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نخبگان کشور از این طرح رونمایی کنیم.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.