خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

در این کلیسا همه برهنه هستند + عکس

به گزارش ادیان نیوز، کلیسای جماعت برهنگان ویت‌تایل واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا است. کشیش این کلیسا آلن پارکر معتقد است داشتن پوششی به عنوان لباس در هنگام پرستش ضرورتی ندارد.
کشیش آلن پارکر معتقد است: «انسان اول و همسرش یعنی آدم و حوا برهنه بودند و آدم آخر، یعنی عیسی مسیح نیز در هنگام به صلیب کشیدن و برخاستن از قبر برهنه بود. بدین ترتیب برهنگی در هنگام پرستش و حضور خداوند هیچ ایرادی ندارد؛ بلکه باعث نزدیک‌تر شدن ما به خداوند می‌شود. ما با دیدن آلت تناسلی زنان و دختران و مردان کلیسا هیچ شهوت و قضاوتی درباره یکدیگر نداریم»!
کشیش آلن پارکر در گفتگویی دیگر اظهار داشت: «برخی از بزرگ‌ترین لحظات در زندگی عیسی او برهنه بود. وقتی که او به دنیا آمد او برهنه بود، زمانی که او مصلوب شد او برهنه بود، هنگامی که او از قبر برخاست و قبر را ترک کرد او برهنه بود، در نتیجه چگونه برهنگی می‌تواند اشتباه باشد؟ ما با تمرین توانسته ایم بر مادی‌گرایی جنسی فائق آییم. من فکر نمی‌کنم خداوند شما را کنترل کند که برهنه هستید یا لباس بر تن دارید. بلکه او از ما پرستش می‌خواهد نه لباس»!
اعضای این کلیسا در زمستان به دلخواه تماماً لباس بر تن می‌کنند و در هنگام اجرای مراسم دعا و پرستش فقط سینه و آلت تناسلی خود را بیرون می‌آورند!
اعضای این کلیسای عجیب و غریب در دیگر فصول کاملاً برهنه هستند. برهنگی در این کلیسا که محل پرستش عیسی مسیح است یک مزیت و برتری شناخته می‌شود.
کشیش آلن در این مورد می‌گوید: «جماعت کلیسایی ما خانواده محور است! ما به طور خانوادگی و دسته‌جمعی فرقی نمی‌کند برهنه به کلیسا یا استخر یا بازی تنیس می‌رویم. یا برهنه با هم بر روی چمن‌ها حمام آفتاب می‌گیریم. جایی که کلیسای ما واقع گردیده یک محیط بدون استرس است که در آن همه برابر می‌باشیم و برهنگی را بر اساس آموزه‌های کتاب مقدس و مخصوصاً انجیل عیب نمی‌دانیم. این یک هدیه و یک امتیاز از طرف عیسی مسیح است که به کلیسای ما داده شده است. خدا بارها به من گفت که این یک هدیه برای اعضای کلیسای تو است، تا شما درک کنید بدون مادیات و لباس‌های خود، موجودات ساده و ضعیفی هستی».
گرچه لخت شدن کامل، امری رایج در کلیساها نیست، اما رقصیدن و بغل کردن یکدیگر در کلیساها امری رایج است. وقتی به مسیحیان اعتراض می‌شود که حضرت عیسی در انجیل متی ۵: ۲۸ از نگاه شهوت‌آلود به زنای در دل، تعبیر کرده است، چگونه شما به راحتی یکدیگر را بغل می‌کنید و می‌رقصید؟ جواب می‌دهند که ما از روی شهوت همدیگر را بغل نمی‌کنیم و رقص‌های ما جنبه عبادت دارد!
این ادعا، شبیه همان ادعای جماعت برهنگان است که ما شهوتمان را کنترل کرده‌ایم. ولی سؤال اینجاست که اگر شما در نام عیسی مسیح، مسلط بر شهوات خود هستید، پس این همه آمار جنایات جنسی کشیشان به چه علت است؟‌ 
منبع:  ادیان نت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.