خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وحدت علما باعث وحدت جامعه می‌شود

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام عباس رفعتی رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه قم با اشاره به جلسه سه جانبه آیات مصباح یزدی، محمد یزدی و موحدی کرمانی، گفت: امید وحدت٬ همدلی و همزبانی بیشتر در بین اصول‌گرایان در سال همدلی و هم زبانی به وجود آمده است.

رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه قم ادامه داد: هر چه این جلسات بیشتر باشد باعث یکپارچگی و وحدت بیشتر خواهد شد؛ نتیجه این وحدت٬ همدلی و هم زبانی باعث نتیجه بهتر در انتخابات دو مجلس پیش رو خواهد بود.

حجت الاسلام رفعتی ابراز داشت: همیشه وحدت یکی از پارامترهای مؤثر در پیشبرد اهداف الهی و دینی است؛ قرآن کریم و روایات نیز ما را به این اصل مهم سفارش کرده‌اند.

وی اظهار کرد: وحدت علما٬ بزرگان و نخبگان جامعه موجب وحدت آحاد جامعه می‌شود؛ بخصوص در سالی که انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم نزدیکی علما٬ بزرگان و نخبگان به متن حرکت می‌تواند مؤثر باشد.

رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه قم گفت: همدلی علما در انتخابات پیش رو تأثیر بسزایی در هدایت جامعه به سوی گزینه اصلح و تشکیل مجلسی ارزشمند خواهد داشت؛ مجلسی که دنبال تصویب قوانین اسلامی باشد؛ دنبال تقنین برای مصالح کشور باشد تأثیرش دو چندان می‌شود.

حجت الاسلام رفعتی ابراز داشت: نقش علما و بزرگان و نخبگان جامعه نقش بی بدیلی است و در همین راستا وحدت ایشان هم می‌تواند تأثیر‌گذار و دارای نقشی بی بدیل باشد.
منبع : رسا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.