خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هدف یک مدافع حرم از درس خواندن+عکس

به گزارش ادیان نیوز، شهید محمد حسین مرادی به سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. با آغاز تشنج های سوریه و درگیری هایی که با تروریست های تکفیری ایجاد شده بود زمزمه هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت زینب(س) شنیده می‌شد. به همین دلیل عده ای از سربازان اسلام جان خود را بر کف گرفتند و عازم این دیار شدند تا با دشمنان اهل بیت (ع) بجنگند و چشم طمعشان را از حرم این بانوی صبر برای همیشه بدوزند.
 
در همین درگیری ها بود که محمد حسین خون پاکش مظلومانه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به زمین ریخت و در ۲۸ آبان ۹۲ شهید شد. پیکر مطهر این شهید عزیز در گلزار شهدای چیذر به خاک سپرده شد تا برگی باشد بر مظلومیت و حقانیت شیعه.
 
آنچه مشاهده می‌کنید دست نوشته ای است از شهید محمد حسین مرادی که در سن هفت سالگی برای پدرش نوشت وقتی که پدر در جبه های نبرد با عراقی های بعثی بود.
 
بابا جان سلام
 
حال شما خوب است؟ من دارم درس خودم را خوب یاد می‌گیرم تا با سواد شوم و چشم امریکا را دربیاورم. سلام مرا به همه رزمندگان اسلام برسان درود بر همه شهیدان و دایی جان رضای من. سلام به امام زمان(عج) و امام خمینی.
 
منبع: مشرق
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.