خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ملاقات آیت الله وحید خراسانی با رهبر معظم انقلاب

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) پیش از ظهر دیروز در دیدار با حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش، استاندار قم که پرچم اهدایی امام موسی کاظم(ع) را از طرف حضرت آیت الله وحید خراسانی به آستان مقدس حضرت معصومه(س) تقدیم کرد، اظهار داشت: حضرت آیت الله وحید خراسانی از مراجع بزرگ شیعه است که از یاران دیرین امام خمینی(ره) و انقلاب و حامی رهبر معظم انقلاب بوده‌اند.
 وی حضرت آیت الله وحید خراسانی را مدافع حرم اهل بیت(ع) خواند و تأکید کرد: ایشان از پرچمداران احیای فاطمیه و سیره اهل بیت(ع) بوده‌اند و همیشه غیرتمندانه از ولایت دفاع کرده‌اند چنان که با پیام‌های خود و پرورش شاگردان ولایی در این راستا گام برداشته‌اند.
 تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به دیدار اخیر حضرت آیت الله وحید خراسانی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در دیداری که رهبر معظم انقلاب در بیت حضرت آیت الله وحید خراسانی با ایشان داشتند؛ ایشان از رهبر معظم انقلاب تجلیل کردند و توصیه‌های مهمی برای حفظ نظام داشتند که نشانگر جایگاه والای مرجعیت شیعه است.
 وی حضرت آیت الله وحید خراسانی را پاسدار و حافظ آستان مقدس حضرت معصومه(س) خواند و گفت: آستان مقدس حضرت معصومه(س) توصیه‌های حضرت آیت الله وحید خراسانی را مدنظر دارد و از عنایت و توجه این مرجع تقلید به نشر معارف اهل بیت(ع) تشکر می‌کند.
 حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه از استاندار قم به دلیل اهتمام ورزیدن برای حل مشکلات مردم تشکر کرد و افزود: از شما که فردی حاضر در صحنه‌، پا به رکاب و دلسوز مردم هستید تشکر می‌کنم.
 گفتنی است؛ در پایان این مراسم، پرچم اهدایی حضرت آیت الله وحید خراسانی، به تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تقدیم شد و همچنین هدیه‌ای از طرف تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به حضرت آیت الله وحید خراسانی تقدیم شد. 
منبع:  رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.