خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دیپلمات صهیونیست: از رود اردن تا مدیترانه مال ماست!

به گزارش ادیان نیوز، “تزیپی هوتوویلی” در ویدیویی که روز گذشته از وی منتشر شد، به دیپلمات ها و کارمندان وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس گفت: مطرح کردن این موضوع که تمامی این سرزمین مال ماست اهمیت دارد، ما نباید به خاطر این که به اینجا آمده ایم، از کسی عذرخواهی کنیم.
“هوتوویلی” از اعضای جدید لیکود است که بنیامین نتانیاهو وی را به کار گرفت و پس از رسیدن به معاونت وزیر امورخارجه، در کابینه جدید وی را در همین پست ابقا کرد.
وی را از نسل تندروهای حزب لیکود می دانند که مخالف ایجاد کشور مستقل فلسطین و حتی مخالف به رسمیت شناختنِ سرزمین تاریخی فلسطین هستند و به تنها چیزی که می اندیشند، “اسرائیلِ بزرگ” است که محدودۀ آن، بر اساس بافته های تلمودی، از نیل تا فرات است.
هوتوویلی، در سخنرانی خود از خاخامی فرانسوی به نام “روشی” نام برد که مدعی بود تورات، با داستان خلقت آغاز می شود و به آن جا می رسد که “اگر ملت های جهان نزد شما آمدند و به ما گفتند: شما دزدید و سرزمینِ دیگران را اشغال کرده اید، باید به آن ها بگوییم این سرزمین، ملکِ خداست و خواست خدا بر آن قرار گرفته است که آن را از شما بگیرد و به ما بدهد.”!
منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.