خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اخراج بازیگر مشهور سری فیلم‌های ترسناک «جیغ» به خاطر محکومیت یهودی‌ستیزی و اسلام‌هراسی

یک روز پس از انتشار اخباری مبنی بر اخراج «ملیسا باررا» از قسمت هفتم سری فیلم‌های ترسناک «جیغ» گفت: «در ابتدا و مهمتر از همه، یهودی‌ستیزی و اسلام‌هراسی را محکوم می کنم. من نفرت و تعصب از هر نوعی را علیه هر گروهی از مردم محکوم می‌کنم.»

به گزارش سرویس اجتماعی ردنا (ادیان نیوز)، «ملیسا باررا» یک روز پس از انتشار اخباری مبنی بر اخراج او از قسمت هفتم سری فیلم‌های ترسناک «جیغ» گفت: «در ابتدا و مهمتر از همه، یهودی‌ستیزی و اسلام‌هراسی را محکوم می کنم. من نفرت و تعصب از هر نوعی را علیه هر گروهی از مردم محکوم می‌کنم.»

او به خبرگزاری رویترز گفت: «به عنوان یک مکزیکی پرافتخار، من مسئولیت داشتن پلتفرمی را احساس می‌کنم که به من امتیاز شنیده شدن را می‌دهد، و بنابراین سعی کرده‌ام از آن برای افزایش آگاهی در مورد موضوعاتی که به آن‌ها اهمیت می‌دهم استفاده کنم و صدایم را به کسانی که نیاز دارند برسانم.

هر فردی در این کره خاکی صرف نظر از مذهب، نژاد، قومیت، جنسیت یا وضعیت اجتماعی واقتصادی، سزاوار حقوق انسانی برابر، کرامت و البته آزادی است.

من شبانه‌روز دعا می کنم که دیگر هیچ مرگ و میر، خشونت و همزیستی نامسالمت‌آمیزی وجود نداشته باشد و به صحبت برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند ادامه خواهم داد و به دفاع از صلح و امنیت، از حقوق بشر و آزادی ادامه خواهم داد. سکوت برای من یک گزینه نیست».

منبع asriran
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.