خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عامل خطرناک‌تر از ایران برای ارتش اسرائیل

 به گزارش ادیان نیوز، نشنال اینترست (Nationalinterest) در گزاشی زیر عنوان “ارتش اسرائیل: ایران خطرناک‌ترین تهدید برای اسرائیل نیست” به بزرگترین نگرانی نظامی رژیم اشغالگر قدس در درگیری های آینده پرداخته است.
براساس این گزارش، جدیدترین برآوردها نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی به شدت نگران افزایش قدرت حزب الله لبنان و حماس بوده و خطر گروه های مقاومت را در شرایط کنونی بسیار شدیدتر از تهدید مستقیم از سوی ایران ارزیابی می کند.
نشنال اینترست نوشت: جدی ترین نگرانی ارتش اسرائیل در کوتاه مدت، احتمال شعله ور شدن مجدد جنگ طی چند سال آینده با شبه نظامیان اسلام گرای مجهز به سلاح های سنگین در مرزهای شمالی و جنوبی، یعنی حزب الله و حماس است.
این گزارش با اشاره به شکست نیروهای زمینی اسرائیل در نبردهای اخیر با گروه های مقاومت می افزاید: به علت جدی بودن خطر حزب الله و حماس، ارتش اسرائیل تلاش می کند به هر طریق ممکن نیروهای زمینی خود را سازماندهی و تقویت مجدد کرده و آموزش آنان را تشدید کند.
منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.