خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رژیم صهیونیستی نوار غزه را بمباران کرد

به گزارش ادیان نیوز، منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه پادگان آموزشی وابسته به گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در شهر غزه و یک پادگان دیگر در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.
منابع خبری خاطرنشان کردند که رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از حملات موشکی از نوار غزه به جنوب فلسطین اشغالی، نوار غزه را بمباران کرد؛ اما این حملات تلفات جانی نداشت.
سرکوب و بازداشت معترضان فلسطینی
همچنین نظامیان رژیم اشغالگر، کارناوال فلسطینی ها با نام “القدس لنا” (قدس از آن ما است) را که در پاسخ به برگزاری هفتمین جشنِ یهودی الانوار برگزار شده بود، سرکوب و دست کم سه تن از فلسطینیان بیت المقدس را بازداشت کردند.
جشنواره یهودی الانوار را شهرداری رژیم اسراییل با همکاری مسئولان کابینه این رژیم در باب العامود در مرکز قدس برگزار کرده بود. جشن الانوار، یکی از جشن های یهودیان است که به مناسبت بازسازی معبد ادعایی هیکل سلیمان برپا می شود. 
نظامیان رژیم اسراییل بمبهای صوتی و گاز اشک آور به سوی معترضان فلسطینی شلیک کردند و زنان، کودکان و جوانان را کتک زدند. دهها فلسطینی نیز به سبب استشمام گاز اشک آور، دچار حالت خفگی شدند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.