خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یک دهه تجاوز! افشای رسوایی جنسی یک حاخام اسرائیلی

رسانه‌های عبری فاش کردند که دادگاه رژیم صهیونیستی یک حاخام اسرائیلی (یهودیان صهیونیست) را پس از تجاوز به دخترش از سه سالگی، به ۱۹ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، دادگاهی در ناصره، رهامیم حییم، روحانی حاخام اسرائیلی را به دلیل آسیب جدی که به دخترش وارد کرده، به ۱۹ سال حبس در کنار سایر مجازات‌ها محکوم کرد.

قضات اسرائیلی در حکم خود نوشتند: «این شخص به خوبی از زشتی اعمال خود آگاه بود.» بحث در مورد پرونده او پس از فرار او به اوکراین و دستگیری در آنجا به تعویق افتاده بود.

به گزارش این سایت عبری، دادگاه پس از صدور حکم در هفته گذشته، روز چهارشنبه سوم ژانویه اجازه انتشار این خبر در رسانه‌ها را داد.

کیفرخواست علیه رهامیم حییم، روحانی یهودی اسرائیلی در ژانویه سال گذشته تنظیم شد، اما سه هفته بعد درست یک روز قبل از شروع جلسات دادگاهش از فلسطین اشغالی گریخت.

بر اساس این حکم کتبی متهم دارای ۹ فرزند است که این دختر فرزند ششم وی بوده و پدرش بارها به او تجاوز کرده است.

بر اساس آنچه که روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز گزارش داد، سوفی گرانیت تکاتزمن، وکیل قربانی، گفت: «این یک مورد جرایم جنسی جدی در خانواده است. این پدر از سن ۳ سالگی تا ۱۳ سالگی به این دختر تجاوز کرده است.»

بر اساس گزارش وب‌سایت «الجزیره نت»، علی‌رغم جنایات متعدد تجاوز جنسی که در میان صفوف خاخام‌ها و روحانیون اسرائیلی فاش شده است، مراجع دینی در رژیم اشغالگر قدس، رویکرد ثابتی را در برخورد با این جنایات دنبال می‌کنند که در نادیده گرفتن و سپس انکار خلاصه می‌شود.

منبع سیاق
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.