خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تبلیغ مسیحیت صهیونیستی از طریق موسیقی در رادیو جوان(بیگانه)

به گزارش ادیان نیوز، با وجود تمام شکست‌هایی که بر پیکره پوسیده مسیحیت صهیونیستی در جریان پروژه جذب مسلمانان به این فرقه صورت گرفته، آنها دست از کوشش برنداشته و با استفاده از بستر فضای مجازی و موسیقی، به دنبال جذب مخاطب و چشاندن زهر تبلیغات فرقه‌ای خود از این طریق هستند.
یکی از رسانه‌هایی که مورد استفاده این فرقه قرار گرفته، رادیو جوان(بیگانه) است که در زمینه موسیقی فعالیت می‌کند و با بهره‌گیری از آخرین تجهیزات، امکانات و ابزار نو، اساس برنامه خود را بر طبق ذائقه مخاطب موسیقی‌پسند، تنظیم کرده است.
از جمله خوانندگان فعال مسیحیت تبشیری که قطعاتی با صدای آنها در این رادیو پخش می‌شود، می‌توان به “الف.ع”، “م.ر” و “ر.ن” اشاره کرد که با عضویت در آکادمی‌های موسیقی مسیحی و پیوستن به فرقه جماعت ربانی، مسیر خود را برای فعالیت در این رادیو هموار کرده بودند.‌
رادیو جوان، سایت اینترنتی خود را در آمریکا راه‌اندازی کرده و با گرافیک خاصی که طراحی کرده، به صورت مزورانه‌ای آثار مجاز و غیر مجاز خواننده‌ها را بر روی آن قرار می‌دهد.
ترفند جذب مخاطب با استفاده از ممزوج کردن آثار قانونی و غیرقانونی، مورد استفاده گردانندگان سایت رادیو جوان قرار گرفته تا با سردرگم کردن مخاطب، به هدف خود که همانا ترویج موسیقی‌های مبتذل و ضدارزشی و تبلیغ فرقه‌های انحرافی و پوچ‌گرا است، دست یابند.
علاوه بر پخش موسیقی‌های تبلیغی مسیحیت صهیونیستی، قطعاتی از خواننده‌های متواری به لس‌آنجلس و کسانی که حتی مبتذل‌ترین آهنگ‌ها را خوانده‌اند، نیز در لیست ارائه شده این رسانه ضدفرهنگی، وجود دارد.
حتی زمزمه‌هایی مبنی بر حضور واسطه‌های این رادیو در داخل کشور به گوش رسیده که به‌صورت آزاد و بدون هیچ‌گونه مانعی، در شبکه‌های اجتماعی و استودیوها به وب‌گردی و قدم‌زنی مشغول بوده تا آثار جدید خوانندگان، را بر روی این سایت قرار دهند.
سایت مشرق در این خصوص می‌نویسد:”رادیو جوان نیز در داخل کشور واسطه هایی دارد که آزادانه در شبکه‌های اجتماعی و استودیوها پرسه می‌زنند و خودشان را “ادمین” این سایت می‌دانند و آثار جدید تولید شده را روی این سایت قرار می‌د‌هند. براساس مقررات “رادیو جوان” دریافت هر مبلغی از خواننده‌ها برای معرفی و حمایت از آنها ممنوع است و این در حالی است که ادمین‌های این سایت حتی حاضرند برای جذب آثار خواننده‌های معروف موسیقی داخلی، دست به هزینه هم بزنند و البته در شناخت منبع مالی این شبکه جای تردید وجود ندارد.”
همچنین این رادیو در شبکه‌های اجتماعی مجاز و غیر مجاز دیگر نیز حضور دارد و در آن شبکه‌ها نیز چینش قطعات موسیقی خوانندگان داخل­ نشین و ساکن در خارج از کشور، به چشم می‌خورد که حاکی از یک برنامه‌ریزی مدون و طولانی مدت برای تضعیف موسیقی قانونی از یک طرف و ترویج موسیقی مبتذل و غیر قانونی از طرف دیگر است.
باید افزود، موسیقی غنا-به‌خصوص اگر از نوع ترویج فرقه‌های انحرافی و نوظهور باشد- از جمله مواردی است که می‌تواند نقش قابل اعتنایی در سقوط انسان به پرتگاه بی‌تفاوتی و تسامح، سستی اراده، دور ماندن و غفلت از حقیقت، فاصله‌گرفتن از موفقیت، ضعف عقل و ایمان و… داشته باشد و از این‌رو حساسیت‌زایی و اطلاع‌رسانی در خصوص این موضوع بسیار ضروری به‌نظر می‌رسد. 
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.