خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

توهین مجری صدای آمریکا به شهدای غواص + عکس

به گزارش ادیان نیوز، «آرش سیگارچی» خبرنگار و مجری تلویزیون دولتی «صدای آمریکا» که در گذشته چندین بار به ارزش‌های اسلامی و انقلابی توهین نموده بود، این‌بار با انتشار تصویری موهن، به ۱۷۵ شهید غواص تازه تفحص‌شده توهین کرد.
این مجری تلویزیون «صدای آمریکا» که به‌سبب دوری از ارزش‌ها و اعتقادات ملت مسلمان ایران، دیگر نشانه‌ای از باورهای مردم ایران در او دیده نمی‌شود، در صفحه فیسبوک خود با انتشار تصویری زشت و توهین‌آمیز، نوشت: “این اثر، کار «مصطفی هروی» هنرمند مقیم هلند درباره بازگشت پیکرهای چند غواص دست بسته ایرانی است. توضیح او: این چند وقتی‌ بخاطر کارهای دیگری که داشتم کمی‌ کم کار کردم, خلاصه چندتا کار در راه است!! «عروج به دیگر سو‌» کار جدید تقدیم به تمام عزیزانی که بخاطر وطن و ارزشهایشان جانشان را فدا کردن.”
«آرش سیگارچی» حتی از عنوان «شهید» برای ۱۷۵ غواص تازه تفحص‌شده استفاده نکرد!

این توهین مجری تلویزیون «صدای آمریکا» با واکنش بسیار تند و شدید فعالان شبکه‌های اجتماعی با هرگونه تفکر و اعتقاد واجه شد. مخاطبین صفحه فیسوک «آرش سیگارچی»، انتشار اینگونه تصاویر را توهین به شهدای ملت مسلمان ایران دانستند و آن را عاری از هرگونه هنری عنوان کردند. در ذیل تصویر برخی از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به توهین زشت مجری «صدای آمریکا» آمده است:
«آرش سیگارچی» که هیچ بویی از اعتقادات ملت مسلمان ایران نبرده، در اشتباهی مضحک در پاسخ به برخی منتقدان، در حالی که فرق عالم «برزخ» و «محضر» را نمی‌داند، نوشت: “واقعا جمهوری اسلامی چه تربیت کرده. اقایونی که برهنه بودن رو عیب می‌دونند، مگه خود علما نمی‌گن در عالم محضر، همه برهنه‌اند. این اثر هم به زیبایی به معراج رفتن را نشان می‌دهد…”(!)

گفتنی است، «آرش سیگارچی» که در ماه‌های اخیرا شدیداً به استفاده از مشروبات الکلی معتاد شده، طی موج اخراج از «صدای آمریکا» در صف اخراج از این تلویزیون قرار دارد.
منبع: جنبش مقابله با رسانه های بیگانه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.