خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله گروهی دختران به زوج مسلمان در انگلیس

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از on islam، در تازه ترین مورد از اسلام ستیزی در انگلستان، یک زوج مسلمان مورد حمله تعدادی دختر نوجوان قرار گرفتند.
بر پایه این گزارش، یک زن و شوهر مسلمان به همراه نوزاد چند ماهه خود در متروی شهر منچستر انگلیس مورد حمله ۶ دختر نوجوان قرار گرفتند. دختران که همگی در سنین نوجوانی قرار داشتند پس از مشاهده حجاب این زن مسلمان شروع به آزار و اذیت او کردند.
“امین الرحمن” همسر این زن اینگونه روایت می کند: «همسرم بر صورت خود نقاب زده بود. یکی از دختران از همسرم پرسید که با چطور وجود اینهمه لباس احساس گرما نمی کنی که همسر پاسخ داد سختی اش را خودم تحمل می کنم. با وجود اینکه همسرم بسیار محترمانه پاسخ آنها را داد آنها شروع کردند به فحاشی به همسرم.»
به گفته امین الرحمن، مادر همسر او به تازگی از دنیا رفته است و همین مساله باعث شده بود که همسرش در وضعیت روحی مناسبی نباشد: «سعی کردم به آنها بفهمانم که همسرم در وضعیت خوبی قرار ندارد و آنها نباید او را اذیت کنند اما آنها مدام کلمات رکیک به زبان می آورند و بر سر او فریاد می کشیدند به طوری که فرزندمان از ترس جیغ می کشید.»
این ۶ دختر در ادامه تهدید کردند که بر روی نقاب زن مسلمان، منگنه خواهند زد. به گفته امین، او چندین بار دیگر به آنها تذکر داد که همسرش به تازگی مادر خود را از دست داده ولی آنها بی اعتنا به این مساله، به آزار و اذیت همسرش پرداختند.
بنابر اظهارات امین الرحمن، در طول آزار و اذیت آنها هیچکدام از مسافران مترو از خود واکنشی نشان ندادند.
منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.