خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاسخ پاپ فرانسیس به بنیانگذار دانشگاه ادیان و مذاهب چه بود؟

پاپ فرانسیس در نامه‌ای به موسس و بنیانگذار دانشگاه ادیان و مذاهب نوشت: همه ما باید برای پایان سریع جنگ در غزه دعا کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی ردنا (ادیان نیوز)، سریر مقدس عالیجناب «پاپ فرانسیس» طی نامه‌ای به حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب «موسس و بنیانگذار دانشگاه ادیان و مذاهب» با تاسف از فاجعه خطیر کشتار انسان‌های بیگناه در جنگ علیه غزه، پاسخ داد.

نامه عالیجناب پاپ فرانسیس در جواب نامه حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در خصوص محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی و کلیسای سنت فرفوریوس پرفیریوس در غزه توسط ارتش اسرائیل که منجر به مرگ صدها غیرنظامی شد توسط کاردینال میخوئل آنخل آیوسو گیشوت تقدیم موسس و بنیانگذار دانشگاه ادیان و مذاهب گردید.

در نامه پاپ فرانسیس به حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب آمده است:

سید ابوالحسن نواب عزیز؛

می‌خواهم از احساسات شریفی که برای این حادثه غمبار ابراز کردید قدردانی کنم، حادثه‌ای که مسیحیان غزه و همه ساکنان شهر را عمیقاً جریحه‌دار کرد. همه ما برای پایان سریع این جنگ دعا می‌کنیم، زیرا انسان‌های بسیاری خصوصاً بیگناهان، شدیداً گرفتار آثار فاجعه بار این حادثه غمبار شده‌اند. این فرصت را مغتنم میشمارم تا برایتان آرزوی آرامش و کار پرثمر کنم.

منبع روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.