خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نیازمند اجرای حکم قصاص و بریدن گردن شیعیان هستیم!

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از پایگاه مراه البحرین، مسوولین موسسه بحرینی « المصالحه و الحوار مدنی» به منظور بیان وحدت شیعیان و اهل تسنن در برابر تروریسم و فعالیت های افراطی گرانه پیشتر اعلام کرده بودند که نماز جمعه را با یکدیگر به شکل متحد برگزار خواهند کرد.
معاون سابق عضو جمعیت منبر الاسلامی « شیخ محمد خالد » با اعتراض به برگزاری این نماز خواهان قتل عام شیعیان به اتهام تلاش برای ایجاد فرقه گرایی در کشور شد.
علاوه بر آن « محمد الزیانی» از افسران سابق نظام امنیتی بحرین نیز قبل از برگزاری نماز وحدت، بیان کرد پشت سر امام جماعت شیعی نماز نخواهم خواند». وی بر روی پایگاه ارتباط جمعی توییتر نوشت نماز خواندن پشت سر شیخ محمد خالد و دیگر علمای تسنن صحیح است ، اما اقامه نماز پشت یک امام جماعت شیعی جایز نیست.
به گزارش مصر الیوم، با وجود آن که چهار سال است بحرین شاهد اعتراضات اصلاح طلبانه شیعیان علیه آل خلیفه است اما همزمان با آغاز تهدید گروه های افراطی، نماز وحدت میان اهل تسنن و شیعیان برای تاکید بر همبستگی طرفین در مسجد بزرگ منامه برگزار گردید.
درتایید این نماز، وزیر دادگستری بحرین « خالد بن علی آل خلیفه» تصریح کرد نماز وحدتی که روز جمعه برگزار شد نمونه ای از ایستادگی در برابر نیرنگ علیه امت اسلام است و شخص افراطی گر در همه جای  بحرین خود را تنها خواهد یافت.
منبع: شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.