خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بروکسل: اهدای خون فعالان صلح به قربانیان جنگ یمن

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از الوعی نیوز؛چندی از فعالان صلح اروپا، برای دفاع از ملت بی دفاع و قربانیان جنگ یمن در مرکز آلبر هوستن، از بیمارستان سنت پیر در بروکسل گرد هم آمده و آنجا را به کانون حمایت از مردم یمن تبدیل کردند. فعالان صلح، در حالی که پرچم یمن را در دست داشتند، برای اهدا خون به قربانیان جنگ یمن در این مکان حاضر شدند.
در حالی که حملات وحشیانه رژیم سعودی از مرز ۱۰۰ روز خود نیز می گذرد، فعالان صلح این اقدام را، ابراز همدردی با قربانیان جنگ یمن ابراز نمودند.
فعالان صلح بروکسل معتقدند که به دلیل سانسور های رسانه ای غرب، ملت اروپا در جریان آنچه بر سر مردم بی دفاع یمن آمده نیستند و به هر طریق ممکن باید این حائل ناآگاهی را شکست تا همه مردم جهان بدانند حملات وحشیانه رژیم سعودی، مردم یمن را در چه وضعیتی قرار داده است.
بر اساس آمارهای موجود، حملات سعودی که از ۲۶ مارس ۲۰۱۵ علیه یمن آغاز شده، تا کنون نزدیک به ۱۵۰۰ قربانی و ۴۰۰۰ زخمی بر جای گذاشته که تعداد زیادی از آنها زن وکودک هستند.
سازمان بهداشت جهانی اخیرا طی گزارشی اعلام کرد که به دلیل شرایط بحرانی یمن ، ۱۵ میلیون نفر دسترسی به مراقبت های پزشکی اولیه ندارند و بیش از ۸۰ درصد مردم کشور نیازمند کمک های بشردوستانه فوری هستند.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.