خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

از “حمایت از فرق ضاله” تا “ترویج همجنس‌گرایی”

به گزارش ادیان نیوز، سایت بی‌بی‌سی فارسی به مناسبت هشتادمین سالروز تولد “دالایی لاما” عکس‌هایی از او را با عنوان “عکس خبر” منتشر کرده و از او با عنوان”رهبر تبعیدی بودائیان تبت” نام برده و این در حالی است که این فرد در کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار نقش مستقیمی داشت.

بنا به نوشته این سایت، عکاس دالایی لاما، فردی است که از ملکه انگلیس نیز عکس گرفته و همان فناوری را برای عکاسی از او به‌کار برده است.

در جست و جویی ساده در سایت بی‌بی‌سی، به بیش از هشتاد خبر درباره “دالایی لاما” برخورد می‌شود که نشان می‌دهد این فرد اسلام‌ستیز، جایگاه ویژه‌ای در نزد این رسانه دارد.

حمایت از فرق ضاله و دین‌ستیزی در این شبکه با حمایت استثنایی از فرقه گمراه و استعمارساز بهائیت به مرحله شگفت‌انگیزی رسیده؛ به طوری‌که کارشناسان رسانه از آن با عنوان “پایگاه بهائیت” یاد می‌کنند.

تلویزیون “بی‌بی‌سی فارسی” در پوشش اخبار جهت‌دار این فرقه ضاله، به حمایت از آن می‌پردازد و رپرتاژ آگهی‌های قابل توجهی را به روی آنتن می‌برد.

رسانه سلطنتی انگلیس، تلاش‌های زیادی را برای معرفی و تطهیر فرقه گمراه بهائیت، به‌کار می‌گیرد و از افراد معلوم الحالی چون شیرین عبادی نیز دعوت به‌عمل آورده و در راستای ساختن تاریخچه برای این فرقه ضاله و رسمیت بخشیدن به آن، مستندی تهیه کرد که هزینه آن از صندوق مالی بهائیان واقع در سرزمین‌های اشغالی تامین شد.

از سوی دیگر، بعد از آنکه دیوان عالی کشور آمریکا، ازدواج همجنس‌گرایان را در همه ایالت‌های این کشور  قانونی اعلام کرد؛ بی‌بی‌سی فارسی هم بیکار ننشست و در عرصه رسانه‌ای با گرد هم آوردن افرادی معلوم‌الحال با عناوین کارشناس و پژوهشگر دینی(!) گوی سبقت را از محافل همجنس‌گرایی ربود.

افراد لا ابالی که به‌عنوان کارشناس دراین‌باره نظر داده‌اند، وقتی مساله همجنس‌گرایی را مغایر با اصول ادیان ابراهیمی و حتی آیین‌های دیگر تشخیص داده‌اند، در صدد ارائه قرائت و تفسیری از دین برآمده‌اند که با این موضوع سازگار باشد و حتی  آن را ضرورتی اجتماعی نامیده‌اند.

هرچند که “بی‌بی‌سی” با ترفندی رسانه‌ای که از حیله‌های قدیمی آن محسوب می‌شود، توپ را در زمین ناظران و افرادی خارج از رسانه انداخته، اما کمتر کسی باور خواهد کرد که افرادی مخالف با خط خبری بی‌بی‌سی و بدون تائید قبلی مدیران آن، اجازه ارائه نظر و تحلیل پیدا کنند.

این رسانه استعماری در صدد آن برآمده که همجنس‌گرایی را در محدوده دین تعریف کرده و همجنس‌بازان را گروهی معرفی کند که قرائتی مختص به خود از دین دارند؛ در حالی که معین و ثابت شده است که این گروه در هیچ یک از ادیان آسمانی، جایگاهی ندارند.

مقایسه همجنس‌گرایان با زنانی که در برخی از کشورها، از برخی حقوق محروم بودند، اما به مرور به آنها داده شده، مغلطه‌ای است که حتما نویسنده خود نیز بر آن واقف بوده است؛ وگرنه هر عقل سلیمی می‌داند حق داشتن شغل، رای و … برای زنان، حقی مخالف با هیچ دین آسمانی نبوده که به رسمیت شناخته شده است.

بی‌شرمی و دروغ‌پردازی این پژوهشگر به اصطلاح دینی به اینجا رسیده که روابط همجنس‌گرایانه را دارای سابقه در اسلام مطرح کرده و این چنین به مخاطب القا می‌کند که انجام واجبات دینی در کنار همجنس‌گرایی اشکالی ندارد!

در پایان، نویسنده با توجه به احکامی مانند: تغییر جنسیت به این نتیجه رسیده که پذیرش همجنس‌گرایی در اسلام نه تنها امکان‌پذیر بوده بلکه ضرورت اجتماعی است.

بنا بر این گزارش، “بی‌بی‌سی” که علاقه شدیدی به مساله “همجنس‌بازی” دارد، برای ترویج این عمل شنیع شیطانی، در گام اول با تغییر عنوان آن به “همجنس‌گرایی” به دنبال مشروعیت‌بخشی به آن برآمده و در مراحل بعدی با “ژنتیکی” معرفی کردن آن، این گروه منحرف جنسی را تطهیر می‌کند.

البته کار به اینجا نیز ختم نشده و کارشناسان این شبکه به دنبال اثبات همجنس‌بازی در میان حیوانات و پرندگان نیز برآمده‌اند و بی‌بی‌سی ضمن حمله به جمهوری اسلامی ایران برای اجرای قوانین سخت برای مقابله با این عمل حیوانی، لندن را “بهشت همجنس‌بازهای ایرانی” معرفی کرده است.

گفتنی است، بی‌بی‌سی که خود را بی‌طرف می‌خواند و از ورای آن، به ترویج فرقه‌های انحرافی و دشمنی با اسلام می‌پردازد، در اقدام دین‌ستیزانه دیگر در مصاحبه با “شاهین نجفی”-خواننده هتاک به ساحت امام هادی(ع)- در مقام یک خواننده ارزشی با او به گفت و گو نشست و در اوج خدشه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان، به او رسمیت بخشید. 

منبع : رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.