خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عصبانیت سران اسرائیل از نتیجه مذاکرات وین

به گزارش ادیان نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه هلند مدعی شد: “هنگامی که آنها آماده امضای توافقنامه ای به هر قیمتی می شوند ، چنین نتایجی به دست می آید . اطلاعات اولیه ما نشان می دهد که این توافقنامه اشتباهی تاریخی برای جهان است .”
نتانیاهو خاطرنشان کرد: ایران به زودی صدها میلیارد دلار به دست خواهد آورد. 
“تزیپی لیونی” وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی نیز گفت: “من امروز با سیاست آمریکا به شدت مخالفم .. این توافقنامه هم از لحاظ مواد داشته و نداشته اش توافقنامه ای بد است.”
“نفتالی بنت” رئیس حزب خانه یهودی و وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: “روز ۱۴ ژوئیه ۲۰۱۵ قدرتی هسته ای متولد شد . این روز به عنوان روزی سیاه در تاریخ جهان آزاد ثبت خواهد شد.”
“یائیر لاپید” رئیس حزب آینده ای هست نیز اعلام کرد: “روز امضای توافقنامه روز بدی برای یهودیان است . ما تصور می کردیم که توافقنامه بدی خواهد بود ولی بدترین توافقنامه است .  دولت آمریکا به اسرائیل توجه نمی کند و فقط به مخالفان توجه می کند.”
“یاریو لِوین” وزیر گردشگری رژیم اشغالگر قدس گفت: “این توافقنامه ای بسیار بد است و زمینه را برای دست یابی ایران به زرادخانه بزرگ بمب های اتمی پس از ۱۰ سال و بهبود اقتصادش و حمایت بیش از پیش از تروریسم فراهم می کند.” 
“دانی دانون” وزیر علوم رژیم صهیونیستی هم تأکید کرد: “این توافقنامه برای اسرائیل و همه جهان آزاد خطرناک است.”
“شِلی یاحیموویچ” عضو فراکسیون کار کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی ) نیز گفت: “توافقنامه خطرناک و مضر ایران واقعیتی انکارناپذیر است، و نتانیاهو در این شرایط به جای رویارویی با آمریکایی ها و صحبت کردن درباره سناریوهای ارعاب و وحشت باید خویشتن دار باشد، و دیدگاه های خود را اصلاح کند و در زمان اجرای توافقنامه به حمایت از منافع اسرائیل بپردازد.”
“عوفر شیلح” عضو فراکسیون آینده ای هست نیز اعلام کرد : “توافقنامه قدرت های بزرگ و ایران نگران کننده و بیانگر شکست سریع سیاست نتانیاهو در قبال قضیه هسته ای ایران است .”
شیلح افزود : “سیاست های نتانیاهو باعث شد که اسرائیل نتواند هیأتی را به لوزان یا وین بفرستد و تأثیری در سرنوشت سازترین لحظات مذاکرات داشته باشد .”
رسانه های صهیونیستی نیز از این قافله عقب نماندند به عنوان مثال روزنامه یدیعوت آحارونوت توافقنامه هسته ای ایران و گروه ۱ + ۵ را توافقنامه تاریخی خواند .
آحارونوت در سایت اینترنتی خود نوشت : “این توافقنامه پیروزی بزرگ برای ایرانی ها و ضربه ای سنگین به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است .”
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.