خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تاسیس مرکز پاسخگویی به شبهات اسلامی در آمریکا

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از on islam، مسلمانان آمریکایی با هدف مقابله و پاسخگویی به شبهات دینی مرکزی را در این کشور راه اندازی کردند.
بر پایه این گزارش، انجمن مسلمانان ایالت فلوریدا اعلام کرد که پاسخگوی سوالات اسلامی مردم آمریکا در زمینه های گوناگون خواهد بود. بنابر اعلام مسئولان این مرکز، برای مقابله با موج روز افزون حملات علیه ارزش های اسلامی و طرح گسترده شبهات مختلف در رسانه های این کشور علیه عقائد اسلامی، این مرکز تاسیس شده است.
مسئولین این طرح در ابتدا بنرهای بزرگی در نقاط پربیننده شهرهای مختلف ایالت فلوریدا نصب کردند که شماره تلفن این مرکز در این بنرها دیده می شود. در این بنرها از مردم خواسته می شود در صورتی که سوالی در مورد اسلام و شخصیت های برجسته اسلامی دارند با این مرکز تماس گرفته و سوالات خود را  با کارشناسان این مرکز مطرح سازند.
“محمد الیاس” رئیس این مرکز اسلامی در مورد تماس های وارده به این مرکز گفت: «بسیاری با ما تماس می گیرند و تنها خواهان این هستند که این مرکز را از نزدیک ببینند و با مسلمانان از نزدیک آشنا شوند. عده ای نیز سوالات خود را می پرسند. برخی نیز تمایل به دریافت قرآن دارند که مرکز ما قرآن رایگانی در اختیار آنها قرار می دهد.»
به گفته او طی چند هفته ای که این بنرها در شهر نصب شده است هزاران نفر با مرکز تماس برقرار کرده اند اگرچه هدف این مرکز پاسخگویی به پانصد هزار تماس در هر هفته است. شعار آنها این است: «سوال دارید؛ پاسخ می گیرید»
منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.