خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

امارات متحده عربی وغرب همراه تروریسم

به گزارش ادیان نیوز، امارات متحده عربی از طرفی مشارکت جدی و مستقیم در حمله به یمن و حمایت از القاعده و داعش دارد و از طرفی با پر کردن جیب این گروه های تروریستی و حامیان آنها سعی در نا امن کردن منطقه و جنگ افروزی دارند.
این کشور با خرید و راه اندازی مراکز خرید و بنگاه های تجاری در کشور های اسلامی و سایر کشورها، منابع مالی خود جهت انجام چنین جنایت های کثیفی را تامین می کنند.یکی از بارز ترین این شرکت ها هلدینگ اماراتی ماجد الفطیم است.
این گروه از سال ۱۱۹۲ توسط ماجد الفطیم در زمینه خرده فروشی، مدیریت مراکز خرید سوپر مارکت ها، ارائه خدمات گردشگری و هتل داری، خدمات فراغت و سرگرمی فعالیت میکند.
این شرکت در حال حاضر دارای ۱۸ مرکز خرید، ۵۶ هایپرمارکت، ۵۳ سوپرمارکت، ۱۱ هتل، ۹ سینما و ۴۵ فروشگاه لباس، در ۱۲ کشور در خاورمیانه و آفریقای شمالی می‌باشد.
اما نکته قابل توجه شراکت یکی از اعضای اصلی این گروه یعنی مجید الفطیم با فروشگاه های کارفور فرانسه میباشد.مجید الفطیم صاحب یک شرکت خصوصی خانوادگی مسقر در دبی است که این شرکت از طریق یک شرکت سرمایه گذاری مشترک اداره کلیه فروشگاه های کارفور فرانسه در منطقه خاور میانه را بر عهده گرفته است.
شرکت کارفور گرچه شرکتی است که با نام اماراتی یا فرانسوی مشغول به فعالیت است اما اطلاعات بدست آمده حکایت از صهیونیستی بودن این شرکت دارد.
فروشگاه زنجیره ای کارفور یکی از بزرگترین توزیع کنندگان کالاهای اسرائیلی در جهان است و بارها شعب اصلی آن در فرانسه با مخالفت شدید مسلمانان همراه شده است.در زمان جنگ غزه مسلمانان و همچنین مسیحیان مخالف دولت نامشروع اسرائیل بارها در شعب این فروشگاه در فرانسه شعار هایی در این زمینه داده اند که این اقدامات واکنش های بسیار مثبتی در خصوص تحریم کالاهای اسرائیلی در افکار عمومی بر جای گذاشته است.
فروشگاه کارفور در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۹ به دلیل استقبال نکردن مردم و ضرر دهی این فروشگاه در مسکو را واگذار کرده و از این کشور خارج شدند.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.