خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برپایی تظاهرات توسط شهرک نشینان صهیونیست

به گزارش ادیان نیوز، شهرک‌نشینان صهیونیست از بیم شکل گیری حس انتقام‌جویی در بین فلسطینیان، با برپایی تظاهراتی در تل‌‌آویو خشم خود را از تازه ترین جنایت این رژیم در سوزاندن نوزاد فلسطینی اعلام کردند.
 
این شهرک‌نشینان از رژیم صهیونیستی خواستند تدابیر لازم و جدی را برای مقابله با صهیونیست‌های مسلح به کار گیرد.
 
علی سعد الدوابشه نوزاد ۱۸ ماهه فلسطینی چند روز قبل به دست چند شهرک نشین صهیونیست در اقدامی تروریستی در داخل منزلش واقع در کرانه باختری زنده زنده در آتش سوزانده شد.پدر و مادر این نوزاد به همراه برادر ۴ ساله علی هم در این حادثه به شدت زخمی شدند. عاملان این جنایت بعد از ارتکاب این جنایت و نوشتن شعارهایی با مضمون انتقام، متواری شدند.
 
پیش از این نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بیم شکل گیری حس انتقام جویی در بین فلسطینیان این جنایت شهرک‌نشینان صهیونیست را محکوم کرد و مدعی شد که اسرائیل خود را ملزم به مبارزه با این پدیده شر می‌داند.
 
هم اکنون نزدیک به ۵۰۰ هزار صهیونیست در بیش از ۱۰۰ شهرک که در کرانه باختری و شرق شهر قدس اشغالی احداث شده به سر می‌برند.این شهرک‌ها از سال ۱۹۶۷ که شهر قدس به اشغال رژیم صهیونیستی در آمده احداث شده و همه روزه در حال توسعه است، این در حالی است که به موجب قانون بین المللی این شهرک‌ها غیر قانونی است.
 
از سوی دیگر «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم از ترس شعله ور شدن خشم رزمندگان مقاومت فلسطینی نسبت به این جنایت، به دستگاه‌های امنیتی دستور داد که تمام کسانی که گمان می‌رود در این اقدام دست داشته‌اند را بازداشت کند.
منبع: تسنیم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.