خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

این کلیپ در زمان کوتاهی چندصد هزار بیننده را به خود جذب کرد/ فیلم

به گزارش ادیان نیوز، انتشار یک ویدئوی جالب از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.
هفته گذشته بود که «Elhaam magazine» کلیپی کوتاه از سخنرانی استاد پناهیان را با زیر نویس انگلیسی تدوین کرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. «Elhaam magazine» وبسایتی انگلیسی زبان است که هدفش را ترویج اندیشه‌های پیامبر اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) قرار داده و تصریح کرده است: «ما می‌خواهیم مسلمانان و غیر مسلمانان آمریکا به فهم بهتری نسبت به فرهنگ و اندیشه‌های اسلامی برسند.»
مشخص نیست که سخنرانی در چه مناسبتی انجام شده است. پناهیان بالای منبر نشسته و مشغول سخنرانی است که صدای یک کودک، سخنانش را قطع می‌کند. دختربچه‌ای خودش را پای منبر رسانده و به سخنران سلام می‌کند.کودک پس از آنکه پناهیان جواب سلامش را می‌دهد، می‌گوید: «بیام بالا؟»؛ همه مردم می‌خندند و سخنران می‌گوید: «بیا عزیزم!»؛ مردم صلوات می‌فرستند و کودک روی پای پناهیان می‌نشیند و کودک به او می‌گوید: «بخون!».
سخنرانی خیلی عادی و طبیعی ادامه دارد و دختربچه هم کم‌کم خودش را روی دست پناهیان جابه‌جا می‌کند. در آخرین نمایی که از سخنرانی می‌بینیم، کودک کاملا خوابش برده است، چند جوان می‌آیند و بچه را می‌گیرند تا پناهیان از بالای منبر پایین بیاید.
ویدئوی زیر را ببینید:

var s1 = new SWFObject(“/media/player/flvplayer.swf”,”single”,”400″,”300″,”7″);s1.addParam(“allowfullscreen”,”false”);s1.addVariable(“file”,”/files/fa/news/1394/5/13/37264_652.flv”);s1.addParam(“menu”,”false”);s1.addVariable(“width”,”400″);s1.addVariable(“height”,”300″);s1.write(“player1438683701283”);

کلیپ/ واکنش جالب استاد پناهیان به یک کودک در بالای منبر 
این ویدئو تنها در سایت یوتیوب در زمان کوتاهی حدود ۴۰۰هزار بازدید داشته و با نظرهای متفاوتی از سوی کاربران غیر ایرانی و حتی غیر مسلمان مواجه شده است. شخصی نوشته است: «من مسلمانم و به این ویدئو افتخار می‌کنم»، دیگری نوشته است: «صدای سخنران واقعا آرامش بخش است». شخص دیگری هم نوشته است: «این نمایش دهنده فرهنگ اسلام است».
منبع: تسنیم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.