خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ضرب و شتم نویسنده شیعه شده اردنی در زندان

به گزارش ادیان نیوز، خانواده “جهاد المحیسن” نویسنده اردنی اعلام کردند وی در زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

همسر جهاد در گفت‌گویی با خبرگزاری اردنی «عمون» گفت: همسرم که از زندان “البلقاء” به زندان “رمیمین” منتقل شده، گفت‌وگویی ۲۰ ثانیه‌ای با وی داشتم و او در این تماس به من گفت که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

وی به نقل از همسرش گفت: جهاد محیسن هنگام انتقال به زندان جدید مورد ضرب و شتم در ناحیه دست و پا قرار گرفته و توانایی حرکت ندارد .

محیسن در هنگام بازگشت از بیروت بعد از تعطیلات عید فطر امسال به خاطر نوشته‌هایش بر روی صفحه فیسبوک دستگیر شد.

تیرماه “جهاد المحسین” نویسنده و ستون نویس روزنامه اردنی “الغد” اعلام کرد شیعه شده است و در ادامه سیاست های “عبدالله دوم” پادشاه این کشور را مورد انتقاد قرار داد.

المحسین در صفحه فیسبوک خود نوشت: بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ام نسبم امام حسین (علیه السلام) می رسد . به تمام مزدورانی که مرا دشنام می دهند اعلام می کنم من نیز مانند جدم حسین بن علی نوه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) خواهان شهادت هستم.

وی افزود: تصمیم گرفتم که شیعه شوم و مانند یکی از اعضای مقاومت در جنوب اردن علیه دشمن صهیونیستی فعالیت کنم زیرا نظام فاسد اردن تمام خطوط را زیر پا گذاشته است.

المحسین در پایان گفت: روزنامه “الغد” با ارسال یک ایمیل به من اعلام کرد که دیگر به همکاریم نیازی ندارد . همانطور که قرارداد من به عنوان مشاور وزیر توسعه سیاسی کشور تمام شده است و همه اینها به خاطر مطلب من بر روی فیسبوک (شیعه شدنم) است. وی در پایان از نبود آزادی بیان انتقاد کرد.
منبع : شیعه نیوز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.