خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اقدام قابل تقدیر و ابتکاری خواننده جوان

به گزارش ادیان نیوز، محسن توسلی از خوانندگان جوانی است که دغدغه‌های انقلابی و انسانی دارد. پیش از این چند تیتراژ برای تلویزیون خوانده و چندین قطعه ساخته که می‌خواهد آنها را در قالب آلبومی به بازار ارائه دهد.
 
توسلی از ساخت قطعه‌ای با موضوعِ نامه‌ی مقام معظم رهبری به جوانان اروپا خبر داد.
 
محسن توسلی گفت: درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا قطعه‌ای موسیقی به زبان انگلیسی ساخته‌ام که هم اکنون در مراحل تصویرسازی برای کلیپ است. این قطعه را با سازهای غربی اجرا کرده‌ایم.
 
توسلی با اشاره به ایده ساخت این قطعه اظهار کرد: از سال گذشته و بعد از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، ایده‌ی ساخت قطعه‌ای درباره این موضوع و البته به زبان انگلیسی به ذهنم رسید.
 
وی ادامه داد:‌ ممکن است جوانان اروپایی اخبار را دنبال نکنند و یا رسانه‌های غربی خبرِ ارسال این نامه را سانسور کنند؛ به همین دلیل به ذهنم رسید که موسیقی می‌تواند بهترین راه برای آگاه کردن جوانان اروپایی از نامه‌ی رهبر انقلاب است.
 
این خواننده تاکید کرد :‌برای ساخت این قطعه از سازهای موسیقی غربی بهره بردیم تا جوانان اروپایی راحت‌تر بتوانند با این قطعه ارتباط بگیرند. سازهایی مانند ساکسیفون و گیتار الکترونیک که در غرب طرفداران بسیاری دارد، در اجرای این قطعه به کار گرفته شده‌اند.
 
توسلی با اشاره به ترانه‌ی این قطعه گفت: ترانه این قطعه را حسین صیامی براساس نامه‌ی مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی سروده است. در جای جای این قطعه تلاش شده تا پیام اصلیِ اسلام که همانا عشق و صلح است را به گوش جوانان اروپا برسانیم.
 
وی ادامه داد:‌ برای رعایتِ درستِ تلفظ کلمه‌ها به زبان انگلیسی، آقای رضا هاشمی گوینده پرس‌تی‌وی را سر ضبط بردیم تا نظارت لازم را داشته باشد.
 
 در ساخت این قطعه موسسه سراج از ما حمایت کرد.
 
توسلی در پایان گفت: ۵ ماه است که مراحل ضبط موسیقی به اتمام رسیده و منتظر ساختِ کلیپش از سوی نصرتی‌وی هستیم. آهنگساز و تنظیم‌کننده این موسیقی امید رهبران است.
منبع: تسنیم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.