خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تلاش صهیونیست‌ها برای یافتن تونل‌های عملیاتی حماس

به گزارش ادیان نیوز، یک سال پس از نبرد ۵۵ روزه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و رزمندگان حماس در نوار غزه، اسرائیل هنوز در حال آزمایش بر روی روش‌های جدید برای یافتن تونل‌های زیرزمینی حماس است. رزمندگان فلسطینی از این تونل‌ها برای درگیری غافلگیرانه با سربازان متجاوز اسرائیلی در داخل غزه و حتی نفوذ به اراضی اشغالی و پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها استفاده می‌کردند.
بر اساس گزارش رویترز، یک منبع امنیتی صهیونیست گفته که ارتش این رژیم در یک منطقه بیابانی بر روی نحوه یافتن حفره‌های ناشی از کنده شدن تونل‌های زیرزمینی کار کرده و تاکنون ۶ روش مختلف را برای رسیدن به این هدف، مورد آزمایش قرار داه است.
این منبع صهیونیست، جزئیات بیشتری از تلاش‌های جاری اسرائیل برای مقابله با تونل‌های مرگبار حماس ارائه نداد ولی گفت که متخصصین خارجی هم در این آزمایش‌ها، به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.
وی همچنین فاش کرد که ایجاد یک سامانه ضدتونل، از اولویت‌های وزارت جنگ این رژیم است و سامانه‌ای که هم‌اکنون به این منظور تعبیه شده، «کار می‌کند ولی هنوز ۱۰۰ درصد کامل نیست.»
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.