خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسلام آمریکایی توان ایستادگی در برابر اسلام ناب محمدی را ندارد

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام رضا کاظم‌لو، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران قزوین درباره مبارزه با صهیونیست جهانی گفت: در دین اسلام، ترور حرام است چه ترور شخص و یا ترور شخصیت باشد.

 وی افزود: صیانت ما عین دیانت ماست و کسانی که ادعای قدرت می‌کنند داعش را به وجود آورده‌اند و از داعش حمایت می‌کنند.

 استاد حوزه علمیه با بیان این‌که مجروحان داعش در تلاویو درمان می‌شوند، ابراز کرد: رفتار دنیای غرب رفتار اشتباهی است، دشمن ۸ سال با کشور ما جنگید و زمانی که دید به نتیجه نمی‌رسد گروه طالبان را به وجود آورد.

این کارشناس حوزوی بیان داشت: آمریکایی‌ها بودجه کافی را در اختیار طالبان قرار می‌دادند و امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که اسلام آمریکایی توان ایستادگی در برابر اسلام ناب محمدی را ندارد.

 حجت‌الاسلام کاظم‌لو اظهار کرد: دشمنان تصمیم گرفته‌اند به شیوه دیگر در برابر اسلام بایستند، آنها بعد از طالبان داعش را به وجود آوردند و برای فریب اذهان عمومی خود را مخالف و دشمن با داعش معرفی می‌کنند.

 وی در ادامه بیان داشت: مردم با رفتار و منش آمریکایی ها آشنا هستند، صهیونیست جهانی صحنه‌های وحشتناک کشتار و جنایات داعش را در فضای مجازی نشان می‌دهند و سبب ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می‌شوند.

دشمن نمی‌خواهد اسلام به طور کامل شناخته شود
مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این‌که آمریکا به حمایت و تربیت تروریست می‌پردازد عنوان کرد: دشمن برای نجات خود دست و پا می‌زند و با نام اسلام دست به هر عمل وحشیانه‌ای می‌زند اما برای فریب اذهان عمومی ایران را تروریست می‌نامند.

 استاد حوزه‌ علمیه تأکید کرد: برای ایستادگی در برابر دشمنان تمام نهادها باید فعالیت کنند البته وظیفه علما و جامعه روحانیت خطیرتر است، آنها باید اسلام ناب محمدی را به مردم بشناسانند چون معرفی اسلام آبروی دشمن را به خطر می‌اندازد.

وی در پایان گفت: اسلام به کوچک‌ترین موجودات ارزش و احترام قائل است، روحانیان باید اسلام ناب محمدی را با تمام ابعاد به مردم بشناسانند، چون معرفی اسلام آبروی دشمن را به خطر می‌اندازد.
منبع : رسا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.