خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دروغ پردازی جدید سایت تفرقه افکن

به گزارش ادیان نیوز، در سال های اخیر بسیاری از رسانه های وابسته به جریان شیرازی ها تلاش کرده اند با منتشر کردن اخبار جعلی و دروغ به تخریب جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

بخش کلیدی فعالیت های این رسانه ها مربوط به منتشر کردن اخباری پیرامون فعالیت های تبلیغی اهل سنت و وهابیت با مجوز جمهوری اسلامی ایران است.

چند ماه قبل بود که شیعه آنلاین(یکی از رسانه های حامی شیرازی ها) از افتتاح مکتب عایشه در مشهد آن هم روبروی مجمع الذاکرین حضرت زهرا (س) خبر داده بود. خبری که با اعتراض مسئولین مجمع الذاکرین حضرت زهرا مشهد مقدس در خیابان وحدت روبرو شد اما متاسفانه مسئولین این سایت تنها به بازدید بیشتر توجه کردند تا به راست گویی و صداقت!

به تازگی رسانه های جریان شیرازی در حال نشر خبر «دادن مجوز دولت و شهرداری مشهد به تاسیس مسجد “خال المومنین معاویه” در مشهد» هستند. خبری که مانند ماجرای تاسیس مکتب عایشه یک دروغ در جهت تخریب نظام است. با بررسی های اویس مشخص شد ماجرای اعطای مجوز برای تاسیس این مسجد از جانب شهرداری یک دروغ است و واقعیت ندارد.
منبع : اویس

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.