خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیوند جالب فتنه و تشیع انگلیسی هم آشکار شد

به گزارش ادیان نیوز، حمایت از افراطیون شیعی همچون جریان شیرازی در داخل ایران، عراق و کشورهای منطقه و یا حتی تشکیل گروه‌های تکفیری از جمله اقداماتی است که کشورهای غربی در راستای سیاست‌های ضداسلامی خود دنبال می‌کنند.
یکی از همین جریانات، جریان جعلی شیعه نمایی است که در حاشیه و متن بیوت یکی از مراجع تقلید به نام سید صادق حسینی شیرازی شکل گرفته است.
راه رفتن بر روی آتش و خار، غلتیدن بر روی شیشه، خراشیدن صورت و لطمه بر سینه و صورت زدن به حدی که خون جاری می‌شود و با زنجیر تیغی به کمر زدن با هدف جاری شدن خون از موضوعاتی است که آن را ترویج می‌دهند و در صدد هستند اینچنین چهره‌ای زشت و ظالمانه را از اسلام و تشیع نشان دهند.
رهبر معظم انقلاب به ترتیب در سالهای ۹۲ و ۹۴ فرمودند:
«آن تشیّعى که از لندن و از آمریکا بخواهد براى دنیا پخش بشود، آن تشیّع به درد شیعه نمی‌خورد»؛
«ما تشیّعی را که مرکز و پایگاه تبلیغاتش لندن است قبول نداریم؛ این تشیّعی نیست که ائمّه (علیهم‌السّلام) آن را ترویج کردند و آن را خواستند. تشیّعی که بر پایهٔ ایجاد اختلاف، بر پایهٔ تمهید و صاف‌کردن جادّه برای حضور دشمنهای اسلام است، این تشیّع، تشیّع نیست؛ این انحراف است»
اشاره رهبر انقلاب به شبکه‌های متعدد این جریان منحرف بود که بسیاری از آن‌ها با بودجه دولت‌های غربی از جمله آمریکا و انگلیس و در این کشور‌ها دفتر خود را تاسیس کرده و حتی انگلیسی‌ها برای یکی از افراد اصلی این جریان منحرف به نام «یاسر الحبیب» حسینیه تاسیس کرده‌اند! تا در آن به مقدسات اهل تسنن هتاکی کند!
ستیز این جریان با اصل نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است و در تحریفات آشکار، اسلام را منهای سیاست تبلیغ می‌کنند.
اکنون نیز پیوند جالب فتنه و تشیع انگلیسی آشکار شده است.
مجتبی واحدی که سوابق وی به عنوان یک عنصر ضد انقلاب کاملا روشن است، اخیرا پس از افشای ماهیت واقعی کسانی که زیر لوای آمریکا و انگلیس به تبلیغ تشیع افراطی می‌پردازند، «مفهوم تشیع لندنی» را دروغ دانسته و از تحت فشار قرار گرفتن طیف صادق شیرازی ابراز نگرانی کرده است!
جالب‌تر آنکه وی که تا پیش از این ژست‌های متمدنانه و حقوق بشری می‌گرفت، حالا به حمایت تمام قد از گروهی برخاسته که با اقدامات افراطی خود، چهره انسانیت، اسلام و تشیع را چهره‌ای «وحشی» نشان داده‌اند.
واحدی که با این مطلب خود پیوندجالب فتنه گران با تشیع انگلیسی را آشکار کرده است، سرکرده تشیع انگلیسی را یک «روحانی فاضل» و «افشاکننده خرافات» نامیده است!
این فتنه گر فراری که گمان نمی‌کرد برای اهداف مغرضانه خود چنین گاف بزرگی از وی منتشر شود، به فاصله کوتاهی، این مطلب را از فیس بوک حذف کرد. غافل از آنکه بقایای گاف جالب او در سایر سایتهای ضدانقلاب باقی مانده است. 

۲۴

منبع:  اتاق خبر ۲۴
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.