خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جانشینم باید زنی با چهره‌ای بسیار زیبا باشد !

به گزارش ادیان نیوز، دالایی لاما، رهبر تبعیدی بوداییان تبت، برای گفتگو با موضوع بحران کنونی پناهجویان در شبکه تلویزیون بی‌بی‌سی حاضر شده بود و وقتی خبرنگار از وی در مورد احتمال اینکه در آینده زنی جانشین وی شود پرسید، پیشوای روحانی تبت گفت که این موضوع را دور از تصور نمی‌داند و از این ایده حمایت می‌کند به شرطی که زن جانشین “چهره‌ای بسیار بسیار زیبا” داشته باشد.
دالایی لاما اضافه کرد که ۱۵ سال پیش در مصاحبه‌ای با خبرنگار یک مجله فرانسوی در پاسخ به پرسشی مشابه گفته است، زنان در نشان دادن عشق و حس همدردی بسیار بهتر از مردان عمل می‌کنند و باید نقش‌های مهم‌تری به آنان سپرده شود.
او سپس در حالی که دستان خبرنگار را در دستانش گرفته بود گفت که در ادامه به آن خبرنگار فرانسوی تأکید کرده، اگر قرار است زنی به عنوان دالایی لامای بعدی جانشین او شود، باید “بسیار بسیار زیبا” باشد.
مجری برنامه برای تأکید دوباره از دالایی لاما می‌پرسد: یعنی فقط زمانی دالایی لامای مؤنث خواهید داشت که حتما زیبا باشد، آیا این چیزی است که شما می‌گویید؟
دالایی لاما پاسخ می‌دهد،” باید زیبا باشد، وگرنه به چه درد می‌خورد؟” مجری در واکنش به این گفته دالایی لاما با خنده می‌گوید که او حتما قصد شوخی دارد، اما دالایی لاما می‌گوید: “نه، جدی می‌گویم.”
دالایی لاما چندی پیش نیز در مصاحبه‌ای با روزنامه “ساندی تایمز” گفته بود که دوست دارد در تناسخ بعدی‌اش در قالب زنی بلوند و جذاب متولد شود، زیرا در غیر اینصورت نمی‌توان توجه زیادی به خود جلب کند! 
منبع: انتخاب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.