خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

روایت وکیل آمریکایی از نحوه تشرفش به اسلام

به گزارش ادیان نیوز، تام نلسون (Tom Nelson) وکیل معروف آمریکایی مسلمان شد. او در مصاحبه‌ای از سفر معنوی خود به اسلام می‌گوید: من در خانواده مسیحی بزرگ شدم. پدر و پدر خانمم مسیحی بودند ولی هرگز عقاید مسیحی مرا قانع نمی‌کرد. ۴ سال در ایران زندگی کردم، و در آنجا احساس امنیت می‌کردم و به طور کلی نسبت به دین علاقه‌مند شدم.
چون با مسلمانان در ارتباط بودم، نسبت به قرآن کریم کنجکاو شدم و به مطالعه آن پرداختم. در تفاوت‌های بین عقاید مسیحی و اسلامی خیلی دقیق بودم و سعی می‌کردم عقیده صحیح را پیدا کنم. به اسلام ایمان آوردم اما جایی رسماً شهادتین را اعلام نکردم چون معتقدم که ایمان امری قلبی است و لزومی به اعلام رسمی آن نیست. بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر با مسلمانان بیشتر ارتباط برقرار کردم و حتی توسط FBI نیز دستگیر شدم ولی بی‌گناهی من ثابت شد.
من نسبت به مسلمانان فلسطین حساس شدم و در تجمّعاتی در حمایت از آن‌ها شرکت کردم. سؤالی که معمولاً از من می‌پرسند این است که چه تفاوتی بین خدا در اسلام با خدا در مسیحیت است؟ خوب در اسلام با توحید مواجه هستیم ولی در مسیحیت با تثلیث. مسیحیان خیلی تلاش می‌کنند که تثلیث را به توحید برگردانند اما موفق نیستند. طبق کتاب مقدس عیسی مسیح خدا نیست و از کلمات عیسی مسیح در کتاب مقدس نیز ثابت است که حضرت عیسی همیشه خود را فرستاده خداوند معرفی می‌کرده است اما مسیحیان معتقدند که عیسی خداست. 
منبع: رهیافته رهیافتگان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.