خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش تند پوتین به حمله صهیونیستها به سوریه

به گزارش ادیان نیوز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیدار با باراک اوباما همتای آمریکایی خود در مورد تکرار حملات اسرائیل علیه سوریه هشدار داده و برخورد جدی با اقدامات این رژیم را خواستار شده است.
وی در دیدار خود با باراک اوباما در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفته است امنیت اسرائیل با توجه به قوانین بین المللی قابل توجیه است ولی حملات این رژیم در بلندی های جولان هیچ توجیه منطقی ندارد و باید جلوی آن گرفته شود.
یکشنبه شب نیروهای نظامی صهیونیست در حمله به بلندی های جولان مواضع دولت سوریه در این منطقه را مورد هدف قرار دادند. به گفته منابع لبنانی و سوری یکی از فرماندهان ارشد سوریه در این حملات زخمی شده است.
پوتین با اعلام صریح موضع کشورش در قبال حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرده کشورش چنین حملاتی را علیه سوریه حتی در واکنش به موشک های مقاومت نمی پذیرد. پوتین و نتانیاهو هفته گذشته در ملاقاتی در مسکو درباره همکاری های دو طرفه در بحران سوریه خبر داده بودند.
رئیس جمهوری روسیه همچنین از همکاری کشورش با ایران در مبارزه با داعش خبر داده و گفته است هرگونه حمله از سوی صهیونیستها علیه مستشاران ایرانی در سوریه با واکنش روسیه مواجه خواهد شد.
یک منبع نظامی در سرزمین های اشغالی اعلام کرده بود که موشک هایی از خاک سوریه با هدف مواضع اسرائیل شلیک شده بودند و حملات هوایی اسرائیل در بلندی های جولان در واکنش به شلیک این موشک ها بوده است.
منبع: مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.