خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مبارزه با تروریسم از نگاه مرجعیت دینی عراق

به گزارش ادیان نیوز، احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در عراق در خطبه های نماز جمعه امروز در شهر کربلای معلی گفت: جنگ با تروریست ها برای همه عراقی ها سرنوشت ساز است و نقطه عطفی به شمار می رود اما این فقط جنگ عراق نیست بلکه جنگ همه جهانیان است، زیرا تروریسم همه انسانیت و تمدن را هدف قرار داده است.
 
وی تاکید کرد که برای مقابله با این مشکل، باید همۀ طرف ها همکاری کنند و چارچوب همکاری باید توسط همه طرف ها گسترش یابد و یکی شدن مواضع در مقابله با تروریسم – به دلیل تاثیری که در تقویت روحیه رزمندگان در جبهه ها دارد- بسیار مهم است.
 
به نوشته سایت السومریه نیوز، سید احمد صافی خاطرنشان کرد: اصلاحات واقعی از پیگرد مفسدان و ضایع کنندگان حق ملت شروع می شود و اگر قانون برای آنها اجرا نشود و به خاطر جرمشان مجازات نشوند؛ فساد ادامه خواهد داشت و فاسدان دست از اقدامات خود بر نخواهند داشت.
 
وی تاکید کرد: اصلاحات یک نیاز اساسی است که آیند کشور در گرو آن قرار دارد و باید بدون اهمال و کاستی برای تحقق اصلاحات واقعی تلاش کنیم. 
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.