خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جریان تشیع انگلیسی مامور انگلستان بوده و از آن‌ها دستور می‌گیرد

به گزارش ادیان نیوز، محمدحسن قدیری ابیانه دوشنبه شب در نشست بصیرتی صراط که به همت بسیج مدرسه علمیه امام باقر(ع) برگزار شد گفت: طلاب نباید منتظر بمانند تا به مرحله اجتهاد برسند و بعد تبلیغ دین را شروع کنند بلکه از همین دوران طلبگی باید وارد این عرصه شوند.
وی افزود: امروزه تبلیغ اسلام به دلیل جنایات داعش مشکل شده بنا بر این نیازمند تلاش بیشتری در حوزه تبلیغ جهانی دین هستیم.
کارشناس امور استراتژیک اظهار کرد: از ۱۶ نقطه استراتژیک جهانی هفت نقطه از جمله باب المندب در اختیار جهان اسلام است که به دلیل عدم اتحاد بین کشورهای اسلامی نتوانسته‌ایم از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.
وی ادامه داد: یکی از علت‌های تفرقه در جهان اسلام فعالیت‌های انگلیس در این زمینه است که از جمله فعالیت‌های آن ایجاد تفرقه بین قومیت‌های مختلف یک کشور از طریق ساخت و ترویج جوک‌های توهین آمیز است و اصلا هدف انگلستان از ایجاد اسراییل جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی بود.
قدیری با اشاره به جریان تشیع انگلیسی تصریح کرد: بنده معتقدم این جریان مامور انگلستان بوده و از آن‌ها دستور می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در کشور انگلستان که همه چیز مورد کنترل شدید است هواداران این تشکل بالن هوا می‌کنند و با نوشتن جملاتی روی آن به همسران پیامبر اهانت می‌کنند.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با برشمردن راه‌های تبلیغ اسلام خاطرنشان کرد: ما در مکزیک طی جلسات یک ساعته با خواندن ۱۰ حدیث اساتید دانشگاه‌های آن جا را مسلمان می‌کردیم لذا بیان احادیث کلیدی و به جا از راه‌های بسیار موثر در زمینه تبلیغ دین است.
وی بیان کرد: به عنوان مثال محیط زیست یکی از مسائلی است که بسیار مورد توجه مردم غرب است. ما در آن جا این حدیث از پیامبر که می فرماید هرکس شاخه درختی را بشکند مانند این است که بال فرشته‌ای را شکسته را می‌خواندیم و همین موجب جلب توجه مسیحیان به اسلام می‌شد.
عضو شورای بین المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: بر سر در برخی از کلیساها نوشته شده عقل بزرگترین دشمن ایمان است در حالی در اسلام اعتقاد بر این است که یک ساعت تفکر از ۷۰ سال عبادت ارزشمند تر است.
وی افزود: ما با چاپ این حدیث بر روی تی شرت و فروش آن در نمایشگاه‌های استرالیا با استقبال فراوان خریداران مواجه می‌شدیم.
قدیری ابیانه گفت: ما با کمک همین احادیث موفق شدیم بیش از ۳۰۰ نفر از مردم مکزیک و استرالیا که بیشترشان اساتید دانشگاه بودند را مسلمان کنیم.
وی گفت: این احادیث به همراه توضیحات مربوطه را در کتاب This Is The Islam نوشته‌ام که به زودی ترجمه‌اش را بر روی سایتم قرار خواهم داد.
مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد گفت: در سال ۹۱ بالاترین درآمد نفتی یعنی ۶۱ هزار میلیارد تومان عاید کشور شد. اگر این مبلغ به طور کامل بین مردم تقسیم می شد سهم هرکس فقط ۶۷هزار تومان بود بنا بر این نباید مشکلات اقتصادی را ناشی از تحریم بدانیم و بگوییم اگر فروش نفت بالا برود معضلات حل خواهد شد.
وی ادامه داد: بی توجهی مردم و مسئولین به اقتصاد مقاومتی و سوء مدیریت عامل اصلی همه مشکلات اقتصادی است. به عنوان مثال در سال ۹۲، ۳۰ میلیارد دلار هزینه هدررفت سوخت داشتیم در حالی که اگر با این مبلغ پالایشگاه می‌ساختیم برای همیشه از خام فروشی بی نیاز می‌شدیم.
قدیری با بیان اینکه فرهنگ تلاش کردن و اتکا به خود باید از دوران ابتدایی در مردم نهادینه شود اظهار کرد: نخستین چیزی که در کتاب‌های اول دبستان کشورهای انگلستان و ژاپن به کودک یاد داده می‌شود فرهنگ مطالعه و ورزش است در حالی که در ایران نخستین جمله‌ای که به دانش آموز تدریس می‌شود بابا آب داد است که این موجب ایجاد روحیه تنبلی و اتکا به دیگران می‌شود بنا بر این شاهد آمار رسمی مجلس هستیم که می‌گویند ساعت کاری مفید هر کارمند از هشت ساعت فقط ۲۲ دقیقه است. 
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.