خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعتراض یهودیان آمریکایی به هتک حرمت مسجد‌الاقصی

به گزارش ادیان نیوز، فعالان سازمان مردم‌نهاد “صدای یهود برای صلح” با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت مسجد‌الاقصی و افزایش کشتار فلسطینیان را توسط رژیم صهیونیستی محکوم کردند.
یهودیان آمریکایی در این بیانیه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های فلسطینیانی که جوانان خود را در حملات نیروهای نظامی اسرائیل از دست داده‌اند، ریشه همه این خشونت‌ها و حملات را در اشغالگری‌های غیر قانونی و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانستند.
آنان ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین در مبارزه علیه بی‌عدالتی و ظلم اسرائیل، تنها راه مبارزه با این رژیم را تداوم تجمع‌ها و تظاهرات‌های غیر خشونت‌آمیز، فشار‌ برای تحریم همه جانبه شرکت‌های اسرائیلی و پایان دادن به حمایت‌های اقتصادی و تسلیحاتی آمریکا به رژیم اشغالگر قدس دانستند.
گفتنی است طی روزهای گذشته نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) حملات وسیعی را علیه ساکنان جنین و سایر مناطق فلسطینی‌نشین در کرانه باختری داشتند که منجر به مصدومیت بیش از ۱۰۰ نفر شد و هم‌چنین جمعیت هلال احمر فلسطین طی ۷۲ ساعت ۱۴ بار مورد حمله قرار گرفته است. 
منبع: جبهه جهانی مستضعفی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.