خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ماجرای رفتاری که زن اسلام ستیز آمریکایی را پشیمان کرد / تصاویر

به گزارش ادیان نیوز، این گروه اعلام کرده بود که تظاهرات روز ۱۸ مهرماه در مقابل مساجد و اماکن اسلامی بیش از ۲۰ شهر آمریکا برگزار می‌شود و هشدار داده بود که ممکن است معترضان مسلح باشند.
گرچه به دلیل عدم حمایت مردم آمریکا از این کمپین، و حتی برگزاری تجمعاتی برای حمایت از مسلمانان و مساجد در شهرهای مختلف، اسلام‌ستیزان ناکام ماندند، وقایعی نیز در این میان رخ داد که بسیار جالب بود.
مرکز فرهنگی اسلامی «نور» در شهر «دوبلین» در ایالت «اوهایو» یکی از اماکنی بود که برای برگزاری تجمع ضداسلامی معرفی شده بود.
روز شنبه تنها یک زن آمریکایی به نام «آنی» در این مکان حاضر شد، در حالی که پلاکاردهایی ضداسلامی در دست داشت.
درحالی که آنی با پلاکاردهای خود مقابل مرکز اسلامی نور ایستاده بود، عده‌ای از غیرمسلمانان این منطقه در حمایت از مسلمانان در سوی دیگر جمع شدند.
در این زمان یکی از زنان مسلمان به طرف آنی رفت و او را در آغوش گرفت و از او دعوت کرد که به درون مسجد مرکز اسلامی نور برود تا با اسلام بیشتر آشنا شود.

 

در ابتدا وی تعلل کرد، اما سپس پذیرفت. پس از ورود او به درون مسجد همه حاضران برایش دست زدند و سراسر مسجد و مرکز اسلامی نور را به او نشان داده و برایش توضیح دادند که در هر قسمت چه کارهایی انجام می‌شود و چرا.
اعضای مسجد همچنین به مدت دو ساعت در مورد ابعاد مختلف دین اسلام و نیز در مورد انجیل، تورات، قرآن، عید، مسیح(ع) در اسلام، معجزه و بسیاری موضوعات دیگر با وی صحبت کردند.
آنی که گفت تا به حال قرآن را نخوانده، در آخر یک ترجمه قرآن به زبان انگلیسی به عنوان هدیه دریافت کرد و با لبخندی مرکز اسلامی نور را ترک کرد.
او به هنگام رفتن گفت: شما با من بسیار مهربان بودید. من این کتاب را خواهم خواند. من نمی‌دانستم که مسلمانان تا به این حد می‌توانند با من مهربان باشند، حتی بعد از این که با آن پلاکاردها بیرون ایستاده بودم. متأسفم.
منبع: MuslimPress
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.