خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رژیم اسرائیل رفتنی است

به گزارش ادیان نیوز، سید حسن نصرالله در سخنان روز یکشنبه که  در مراسم بزرگداشت این فرمانده شهید برگزار شد، خاطرنشان کرد، مقاومت مرحله شکل گیری را پشت سر گذاشته است و با تمام احترامی که برای فرماندهان قائلیم باید گفت که سرنوشت مقاومت دیگر به وجود این فرمانده و آن فرمانده در گوشه و کنار بستگی ندارد.
به گفته نصرالله، مقاومت در سایه حضور فرماندهان خود قدرت می گیرد و با شهادت آنها عزم خود را جزم تر می کند.
مقاومت یک “مکتب” شده است
نصرالله ادامه داد: من به مبارزان می‌گویم که وصیت این شهید برای شما این است که این قدرت و آمادگی را حفظ کنید و در مسیر توسعه آن قدم بردارید، چرا که تنها راه تضمین حمایت از کشور و ملت لبنان است، آن هم در شرایطی که بسیاری حتی از ساده ترین مسئولیت‌ها نیز شانه خالی می‌کنند. اما ما از این مسئولیت شانه خالی نخواهیم کرد. هنگامی که فرماندهان ما به شهادت می‌رسند، دوستان نگران می‌شوند و دشمنان شماتت می‌کنند. اما این موضوع جای شماتت نیست.
رهبر مقاومت اسلامی لبنان تصریح کرد: من مطمئن هستم که این مقاومت و سال‌های طولانی گذشته، جمع گسترده‌ای از فرماندهان را در تمامی سطوح و مسئولیت‌ها تربیت کرده است. مقاومت دیگر یک طرح شخصی نیست، بلکه از مرحله تأسیس فراتر رفته و به یک مکتب موجود تبدیل شده است.
رژیم اسراییل رفتنی است 
سید حسن نصرالله تصریح کرد: ما به رویارویی با رژیم اسرائیل ادامه می دهیم و همیشه از مقاومت ملت فلسطین و جهاد و انتفاضه آنان درتمام مراحل حمایت می کنیم.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: وقتی که می بینیم جوانان فلسطین با سنگ و چاقو در مقابل قویترین ارتش منطقه ایستاده اند، ایمانمان به اینکه این رژیم رفتنی است، قویتر می شود.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.