خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

امانوئل آدبایور، فوتبالیست مطرح دنیا مسلمان شد

به گزارش ادیان نیوز، بازیکن سیاه‌پوست آفریقایی در متز، موناکو، آرسنال، رئال مادرید و منچستر سیتی بازی کرده و الآن یک ماهی است که مسلمان شده است. امانوئل آدِبایور بازیکن توگویی تیم تاتنهام انگلیس به دین اسلام گروید و می‌گوید مسیح او را به دین مبین فراخوانده است.
به گزارش onislam، او پس از مدتی اکنون فاش می‌کند که چرا اسلام را انتخاب کرده است. آدبایور می‌گوید شباهت‌های بسیاری بین اسلام و مسیحیت یافته و خود مسیح وی را برای مسلمان شدن هدایت کرده است. آدبایور به هرالد تریبیون گفته مسیح هم می‌گوید خداوند یکی است و مردم تنها باید او را پرستش کنند؛ این همان چیزی است که اسلام هم می‌گوید. این بازیکن سیه‌چرده فوتبال ماه پیش نیز با انتشار یک فیلم در یوتیوب ۱۳ دلیل برای مسلمان شدن خود عنوان کرده بود. او حجاب و حیای مادر مکرمه حضرت مسیح (علیه‌السلام) را مشابه حجاب زنان مسلمان می‌داند.
آدِبایور همچنین می‌گوید مسیح نیز مانند مسلمانان پیش از نیایش، دست‌ها و صورت  خود را می‌شست و آماده نماز می‌شد. آدبایور با برشمردن برخی نقاط مشترک میان مسیح و پیامبر گرامی اسلام خود را پیرو واقعی این دو پیامبر بزرگ الهی می‌داند. آدبایور بهترین گلزن تاریخ کشور توگو محسوب می‌شود. 
منبع: شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.