خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رضایت سوری ها از عملیات مشترک با روس ها

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، محمد لحام، رییس مجلس الشعب سوریه گفت: هماهنگی میان نیروهای سوری و روسی در عملیات های زمینی و هوایی، به نتایج بزرگی در زمینه شکست تروریسم و نابودی آن در سوریه و عراق منجر شده است.
وی افزود: همکاری سوریه و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم، تنها ائتلاف قانونی علیه تروریسم جهانی است، زیرا مطابق با قوانین ملی و بین المللی و منشور سازمان ملل است.
روسیه در تاریخ ۳۰ سپتامبر بنا به درخواست دمشق، حملات هوایی را در سوریه آغاز و اعلام کرد که در این حملات مواضع داعش و دیگر گروههای تروریستی را هدف قرار می دهد اما کشورهای غربی همواره به روسیه انتقاد می کنند که مواضع دیگر گروهها را نیز هدف قرار می دهد.
هیات پارلمانی روسیه پس از گذشته چند روز از سفر غافلگیرانه بشار اسد رییس جمهوری سوریه به مسکو، روز گذشته وارد دمشق شد؛ سفر اسد به مسکو به عنوان نخستین سفر وی به خارج از کشور از سال ۲۰۱۱  و شروع درگیریها در سوریه به شمار می آید، کرملین نیز تا قبل از بازگشت اسد به دمشق، این سفر را اعلام نکرد.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.