خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

در مقابل حکم اعدام شیخ نمر ساکت نمی‌نشینیم

به گزارش ادیان نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مریم خزعلی عضو شورای انقلاب فرهنگی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی میان روسای قوا افزود: تا زمانی که در سایه وحدت گام بر نداریم راه به جایی نخواهیم برد.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه سال‌هاست در ارتباط با حجاب و عفاف حرف می‌زنیم اما صدای ما به جایی نمی‌رسد، اضافه کرد: این موضوع به این علت است که دولت با ما نیست.
 
وی اذعان کرد: اگر دولت برنامه‌ای صادر کند که تمام خانم‌های فعال در ادارات و سازمان‌های مختلف حجاب را رعایت کنند، شاهد تحولی عظیم خواهیم بود اما این اتفاق نمی‌افتد زیرا در قانون ما ضعف وجود دارد.
 
این مرجع تقلید تصریح کرد: صدای ما به جایی نمی‌رسد، اگر همه رسانه‌ها با هم متحد و هم‌صدا باشند کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.
 
آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: ما صحبت می‌کنیم اما حرف محو می‌شود و اثری از آن در یادها باقی نمی‌ماند اگر به سخنان و توصیه‌ها عمل شود بسیاری از مشکلات را می‌توان حل کرد.
 
این مرجع تقلید با بیان اینکه امروزه برای حل مشکلات به خرد جمعی نیازمندیم، افزود: در سایه تصمیم و عزم جمعی، اتحاد و هماهنگی می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم.
 
وی تاکید کرد: تک‌روی هیچ‌گاه پیشرفت به دنبال نداشته و باید قوه‌ها با هم باشند تا بتوانیم کاری از پیش ببریم.
 
استاد حوزه علمیه یادآور شد: شما سعی کنید این حرف‌ها را به گوش مقام رهبری برسانید زیرا اگر ایشان اشاره کنند همه ملزم به رعایت دستور هستند.
 
آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: ریشه‌های قدرت در دست ما نیست و آنها به میل خود عمل می‌کنند ولی امر باید دستور بدهند تا الزام برای آنها به وجود بیاید.
 
وی اذعان کرد: باید همانطور که رهبری امسال را به سال همدلی و همزبانی نامگذاری کردند این همدلی به وجود بیاید زیرا اگر دشمنان احساس کنند که ما اختلاف داریم، علیه ما متحد می‌شوند.
 
استاد حوزه علمیه قم با ابراز اینکه فکر فرهنگ و دلسوزی شما بسیار قابل تقدیر است، گفت: شما در سطح بسیار بالایی برای عزت اسلام و عظمت انقلاب گام بر می‌دارید و آیت‌الله خزعلی نیز حافظ قرآن و نهج‌البلاغه بود و از ابتدای انقلاب به انقلاب خدمت کرد.
 
آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: قلم و بیان ایشان بسیار نقش‌آفرین و موثر بود و همه این موارد در فکر و کلام شما نیز منعکس است.
 
وی با محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر اذعان کرد: دشمن‌ترین دشمن ما عربستان سعودی است که رنگ مذهب دارد اما نوکر آمریکا و صهیونیسم است و ما این حکم را محکوم می‌کنیم و در برابر آن ساکت نمی‌نشینیم.
 منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.