خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رسمیت‌بخشی به عنصری خودفروخته با القاب رسمی

به گزارش ادیان نیوز، یکی از رسانه‌های داخلی در تاریخ بیست و هفتم مهرماه با انتشار خبری، اظهار نظر رسول حیدری در خصوص “رابطه انجمن معتادان گمنام با فرقه مسیحیت صهیونیستی” را مورد پوشش قرار داده؛ اما شوربختانه قبل از نام این عنصر خودفروخته، از شاخص “کشیش” یاد کرده که مایه بسی شگفتی و تاسف است.
پیش‌تر در چند مطالب جداگانه درباره اشتباهات راهبردی فعالین فرقه‌ها در رابطه با انتشار اخبار مربوط به فرقه‌ها نکاتی یادآوری شد، ولی متاسفانه بار دیگر اشتباهی در سطحی بالا در تارنمایی واقع در جبهه خودی، مشاهده می‌شود.
با توجه به اینکه رصد تحرکات رسول حیدری نشان داده، صبغه سیاسی بر وجوه دینی فعالیت او غلبه معناداری دارد، این مجری شبکه‌های ماهواره‌ای صهیونیستی بیشترین استفاده را از به‌کار بردن عناوین و القاب رسمی دین مسیحیت می‌برد.
همچنان‌که عملکرد فرقه مسیحیت صهیونیستی نشان داده، آنها جایگاهی در بین مسیحیان واقعی ندارند و از این‌رو به جاست که از این گروهک منحرف، تنها و تنها با عنوان “فرقه” نام برده شود و از رسمیت‌بخشی به فعالین آن با عناوین بلندبالایی مانند: “کشیش” جدا پرهیز شود.
باید به این نکته بسیار مهم توجه داشت که وابستگان به فرقه مسیحیت صهیونیستی، بیشتر از آنکه به مبانی دینی مسیحیت پایبند- و حتی علاقه‌مند- باشند، پیگیر منافع مادی خود هستند و “سیاست‌زدگی” در سراسر کارنامه این فرقه به چشم می‌خورد.
علاوه بر اینها، عنوان کشیشی یکی از مناصب حساس و روحانی در دین مسیحیت است که الحاق آن به اشخاصی که مایه ننگ و شرم این دین آسمانی و حضرت مسیح(ع) هستند، حتما اقدام سنجیده و پذیرفته‌ای نیست.
رسول حیدری کیست؟
رسول حیدری یکی از مبلغین فرقه مسیحیت صهیونیستی است که دچار بیماری روحی و روانی بوده و به دلیل نداشتن ثبات شخصیت، مورد انتقاد شدید برخی از افراد و گروه‌های مروج این فرقه نیز قرار گرفته است.
به‌عنوان نمونه، دروغ‌پردازی‌های او در ارتباط با فوت مادرش، مدت‌ها کشمکش‌هایی را بین فرقه‌های مسیحی به وجود آورده بود.
رسول حیدری که پیش از این با نام خانوادگی ادبی معرفی می‌شد، یکی از افراد گرفتار در تار و پود سیاست غربی است و انجام بخشی از پروژه دشمن در براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران را با مجری‌گری برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای محبت بر عهده دارد.
بر این اساس بارها مواردی از اهانت به اعتقادات مسلمانان و مسئولین نظام در گفتار رسول حیدری دیده شده و این در حالی است که مسیحیان واقعی که پیرو حضرت مسیح هستند، هیچ‌گاه در وادی توهین وارد نمی‌شوند.
رسول حیدری مدعی است که شناخت کافی از اسلام داشته و با وجود این به فرقه مسیحیت صهیونیستی پیوسته؛ ولی نسبت‌های نادرستی که او به دین مبین اسلام و مسلمانان وارد می‌کند، بی‌سوادی او نسبت به مبانی عقیدتی مسلمانان را به‌خوبی نشان می‌دهد.
گفتنی است، این مجری شبکه صهیونیستی محبت، تاکنون توهین‌های مکرر شرم‌آور و سخیفانه‌ای را به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) روا داشته است که قلم از بیان آنها شرم دارد.
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.